Daudzi esošie un bijušie F-1 piloti ir nesaudzīgi nokritizējuši "halo" drošības sistēmu, ko Starptautiskā Automobiļu federācija (FIA) akceptējusi kā ieviešamu F-1 sacensībās ar nākamo sezonu.
FIA paziņojusi, ka "halo" drošības sistēmu, kuras galvenais uzdevums ir aizsargāt pilota galvu avārijas gadījumā, izmantos ar 2018. gadu. Jaunums, pret kuru nobalsoja deviņas no 10 F-1 komandām, tiks oficiāli ieviests pēc ratifikācijas FIA Padomē.
"Tā ir absolūta kļūda," par "halo" ieviešanu saka leģendārais F-1 čempions Nikijs Lauda. "Nav šaubu, ka drošība ir jāpaaugstina tur, kur iespējams, un mēs izmēģinājām gan "halo", gan aizsargu, gan aeroekrānu, bet neviena no šīm sistēmām simtprocentīgi nepārliecināja. "Halo" – tā pavisam noteikti ir kļūda, tas nogalina šo sacīkšu DNS. F-1 turklāt jau tagad ir ļoti droša, praktiski nepastāv bīstamība no norautiem riteņiem, pilotu risks, par laimi, ir minimāls. F-1 bijušas lielas pārmaiņas, parādījušās vēl ātrākas mašīnas, mēs cenšamies pievilināt auditoriju, bet ar šo lēmumu visu iznīcinām. Bija jāturpina pētījumi un jāatrod optimāls variants, atliekot lēmuma pieņemšanu līdz 2019. gadam. Nav vajadzības steigties un mesties pie risinājuma, ko vēlāk paši nožēlosim."