Līdz ar sacīkšu sākumu vadībā izvirzījās kvalifikācijas uzvarētāji lietuviešu "Rotoma Racing" komanda ar "BMW M3" automašīnu, otrajā vietā atradās igauņu "EST 1 Racing" ("Porsche Cayman GT4"), trešajā pozīcijā izvirzījās vieni lietuvieši "Skuba Dream" ar "Porsche GT3 997".
Pēc stundas sadursmi ar betona apmali piedzīvoja somu komanda "LMS Racing" ("SEAT Leon TCR"), bet automašīnu izdevās sataisīt un komanda atgriezās trasē.
Otrajā stundā notika sadursme starp "Flash Racing" ("BMW 330d"), kurai pie stūres atradās Konstantīns Calko, un "Nero-GSR Racing" komandas "VW Golf GTI TCR", kurš brauca tieši aiz muguras.
Pēc divarpus stundām visi trīs sacensību līderi atradās vienā aplī. Sacensību vadībā atradās lietuviešu "Rotoma Racing". Neilgi pēc tam līderus trasē noķēra un apsteidza "EST 1 Racing" komanda un nedaudz vēlāk arī "Skuba Dream" komanda.
Pēc pēdējās braucēju maiņas trasē notika līderu maiņa, pirmie trasē atgriezās "Skuba Dream" komanda, otrie – "Rotoma Racing"; bet trešie – "EST 1 Racing". Šādā secībā komandas arī finišēja, pirmo un otro vietu finišā šķīra vien 5,37 sekundes.
Latviešu "Flash Racing" pēc pēdējās pilotu maiņas saglabāja 4. pozīciju kopvērtējumā, tomēr neilgi pirms finiša komandai radās problēmas ar degvielas sistēmu un tā bija spiesta apstāties trases malā, lai gan pēc servisa apmeklējuma sacīkšu braucienu izdevās finišēt 9. vietā absolūti un 2. vietā "Diesel 2" klasē.
"Bruno Racing Team" izcīnīja 2. vietu A2000 klasē, bet "Viptuning" palika ceturtie A3000+ klasē.
20. augustā "Eneos Riga Summer Race" turpināsies ar Baltijas un Latvijas autošosejas čempionāta sacensību braucieniem, vēsturisko automobiļu seriālu "Dzintara aplis" un Starptautisko draudzības kausu. Sacensības atklās un drifta ātruma rekordu Biķernieku trases Ozola līkumā pulksten 12 vēlreiz centīsies uzstādīt "HGK Racing Team" pilots Kristaps Blušs.