Foto: Publicitātes foto
Lai arī šī gada sezona autošosejā tikko ir noslēgusies, sacensību organizatori jau ir ķērušies klāt pie dažādām izmaiņām, lai autošosejas sacensības padarītu vēl interesantākas. 2018. gadā būtiskākās pēdējā laika pārmaiņas piedzīvos Latvijas un Baltijas čempionāta Nacionālā klase. Izmaiņas skars gan tehniskos noteikumus, gan formātu. Savukārt Baltijas čempionātā plānots izveidot jaunu klasi – V1600.

Būtiskākās izmaiņas skars šī brīža Nacionālo klasi, kas savu 14. sezonu sagaidīs pilnīgi jaunā veidolā. Turpmāk šīs klases dalībnieki tiks sadalīti divās divīzijās. Pirmā būs nedaudz lēnāka, kurā, visticamāk, iekļausies lielākā daļa bijušo un esošo Nacionālās klases dalībnieku, otra – nedaudz ātrāka.

Būtiskākās izmaiņas tehniskajā ziņā ir šādas – abās divīzijās ir noteikti jaudas griesti. Pirmajā līdz 170 ZS, bet otrajā līdz 210 ZS. Tas nozīmē, ka praktiski jebkura automašīna, kura var iekļauties vienā vai otrā parametrā, drīkst startēt šajās klasēs. Protams, mašīnām ir jābūt atbilstošam drošības aprīkojumam. Tāpat noteikts ir minimālais svars un arī riepas sacensību nolikumā ir noteiktas visiem vienādas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!