Williams Martini Formula One
Foto: Vida Press

Šīs F-1 sezonas beigās "Williams" komanda paliks bez sava ģenerālsponsora "Martini", paziņojusi komandas vadība.

Sadarbību ar dzēriena ražotājiem "Martini" bijušie F-1 čempioni aizsāka pirms pieciem gadiem un sponsoru līgums beidzas šogad.

"Šā gada beigās "Martini" mūs pametīs," otrdien medijiem apstiprināja "Williams" komandas vadītāja Klēra Viljamsa. "Līgums beidzas un mēs ar viņiem ilgus mēnešus runājām par līguma pagarināšanu pēc 2018. gada. Viņi izstājas ne tikai no "Williams" komandas, bet no F-1 kopumā, tā kā 2019. gadā viņu logo ne uz vienas mašīnas nebūs."

Ģenerālsponsora zaudēšana "Williams" komandai finansiālas problēmas nesagādās, apgalvo Viljamsa. "Mēs šobrīd esam finansiāli stabili, tāpēc šīs sadarbības beigas mums raizes nesagādā," viņa uzsver.

Līgumu ar alkoholisko dzērienu ražošanas kompāniju gan ierobežoja vairāki nosacījumi, piemēram, atsevišķās valstīs aizliegts reklamēt alkoholiskos dzērienus, ja braucējs ir jaunāks par 25 gadiem. Kā zināms, "Williams" ir viena no jaunākajām komandām F-1: tās kanādiešu pilotam Lensa Strolam ir 19 gadi, bet krievam Sergejam Sirotkinam – 22. Abiem ir spēcīga finansiālā "aizmugure" – Strola tēvs ir miljardieris, savukārt Sirotkinu atbalsta Krievijas oligarhs, kuram ir cieša saikne ar Krievijas prezidentu Vladimiru Putinu, ziņo "Eurosprot".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!