Jaunā "Neiksans Rally Car" jeb NRC izveidē izmantota "Ford Fiesta" šasija, kas papildināta ar 380 zirgspēkus jaudīgu divu litru turbo dzinēju, kas spēs attīstīt 700Nm lielu griezes momentu. Auto nozīmīgāko raksturlielumu sarakstā arī sekvenciālā ātrumkārba, aktīvais centrālais diferenciālis un garā gājiena piekare, kas būs apvienoti unikālā risinājumā – patstāvīgā sporta automašīnas platformā.
"Ar šī auto projektēšanu un būvniecību pilnīgi noteikti ir iesākta jauna nodaļa manā un manas komandas vēstures grāmatā! Ļoti ceru, ka pēc gadiem šī nodaļa būs gara un īpaša, tamdēļ tai izvēlējāmies arī individuālu nosaukumu – "Neiksans Rally Cars"!" par jauno projektu stāsta komandas vadītājs Māris Neikšāns. "Sākot šo ambiciozo projektu, mērķis bija viens – izveidot rallija mašīnu, kas ir tehniski līdzvērtīga un pat nedaudz ātrāka par pašreizējiem R5 klases auto, tanī pat laikā kuras uzturēšanas un ekspluatācijas izmaksas būtu krietni, pat uz pusi zemākas. Uzdevums tiešām nav no vieglākajiem, bet autosportā pavadīto 20 gadu laikā iekrātā pieredze un zināšanas ļāva pieņemt šo izaicinājumu."