Latvijas ekipāža, kas startē ar "Opel Adam R2" spēkratu, savā klasē uzvarēja tikai vienā no astoņiem ātrumposmiem, bet ar to bija pietiekami, lai atrastos līderpozīcijā.
Otrais ir portugālis Djogu Gagu, kurš latviešiem zaudē 0,7 sekundes, bet trešo vietu ieņem spānis Efrens Ļarena, kurš atpaliek 4,0 sekundes. Abi tuvākie sekotāji brauc ar "Peugeot 208 R2" automašīnām. "Junior U27" ieskaitē sacensības turpina desmit ekipāžas.
Kopējā ieskaitē otrais ir zem Latvijas karoga startējošais krievs Nikolajs Grjazins ("Škoda Fabia R5"), kurš 21,3 sekundes zaudē citam zināmam krievu braucējam Aleksejam Lukjaņukam ("Ford Fiesta R5").
Tikmēr Sesks kopējā ieskaitē atrodas 21.vietā.
Sacensību otrajā dienā autosportisti veiks sešus ātrumposmus.
Aģentūra LETA jau ziņoja, ka martā Sesks/Francis Eiropas čempionāta pirmajā posmā - Azoru salu rallijā - ieņēma trešo vietu "Junior U27" ieskaitē.
Sesks noslēdzis sadarbības līgumu ar "Opel Motorsport" vienību un šī gada ERČ junioru ieskaitē brauc ar rūpnīcas komandas atbalstu.
Šī ir pirmā reize Latvijas autosporta vēsturē, kad kāds sportists kļūst par pilntiesīgu autorūpnīcas atbalstītu rallija pilotu, turklāt "Opel" komanda Eiropas čempionāta junioru ieskaitē triumfējusi jau trīs gadus pēc kārtas.
"Opel Motorsport" ERČ junioru čempionātā piedalās piekto sezonu pēc kārtas, un šogad Seska komandas biedrs ir 26 gadus vecais zviedrs Toms Kristensons. Pēdējos trīs gadus tieši ar "Opel" automašīnām ir izcīnīti Eiropas junioru čempiona tituli - 2015.gadā to paveica zviedrs Emīls Bergkvists, gadu vēlāk vācietis Marians Grībels, bet pērn pat tika gūta dubultuzvara, britam Krisam Ingramam apsteidzot somu Jari Hutunenu.
Šajā sezonā ERČ būs astoņi posmi, sešiem no tiem risinoties arī junioru ieskaitē.