Minišoseja ir vienīgais treniņš un sacīkstes, kuros oficiāli ar ielas automašīnu var izmēģināt spēkus aizraujošajā Biķernieku trasē, un pagājušajā nedēļā norisinājās tās trešais posms. Uzvaru izcīnīja ar "Nissan GT-R" startējošais Ralfs Liepiņš, tomēr aiz viņa "Open" klasē norisinājās ļoti aizraujošas cīņas par sudraba un bronzas godalgām.
Viens no pilotiem, kas cīnījās par pjedestālu, bija divkārtējais Latvijas čempions rallijā Matīss Mežaks. Viņš pēdējos gados veiksmīgi startējis ar žiguli autošosejā ("Dzintara aplis"), pagājušajā sezonā izcīnot titulu "VAZ 1600" ieskaitē.
"Tā kā pats šogad "Dzintara apli" nebraucu, jo savu žiguli esmu nodevis Miķelim (jaunākajam brālim), tad Minišoseja ir viens no veidiem, kā saņemt organismam nepieciešamo autosporta "devu". Patīk, ka pasākums notiek darba dienu vakaros un ka ar ielas auto var izbaudīt Biķernieku trasi," savu dalību Minišosejā skaidro pieredzējušais autosportists, piebilstot, ka vēlētos nākotnē redzēt jaunas Biķernieku trases konfigurācijas.
Cīņa par otro un trešo vietu šoreiz izvērtās īpaši dramatiska, jo pirms pēdējā brauciena šīs pozīcijas vēl ieņēma Juris Jevhuta un Matīss Mežaks. "Miķelim bija bākā palikusi degviela vairs tikai vienam aplim, bet tajā viņš pamanījās pabraukt garām gan man, gan Jevhutam. Jāatzīst, ka Miķelis ar savu braukšanas sniegumu mani ir patīkami pārsteidzis," trešā posma notikumus atminas Matīss, kurš rezultātā sacīkstes noslēdza ceturtajā pozīcijā.
Trešo vietu izcīnījušais Juris Jevhuta par pēdējo posmu arī izsakās pozitīvi: "Ļoti interesanta cīņa ar brāļiem Mežakiem, bet Ralfs (Liepiņš) nebija noķerams. Sākumā man izdevās noturēt brāļus aizmugurē, bet uz beigām Miķelim sanāca uzbraukt pāris labus apļus un aizbraukt man garām. Pēdējā sesijā izbraucu ar cerību uzlabot pāris desmitdaļas, bet riepas bija beigušās un tomēr nesanāca. Forša cīņa!"
Jevhuta, kura autosporta saknes arī meklējamas rallijā, Minišosejā jau vairākus gadus startē ar "Mitsubishi Lancer Evo VIII", kas gan laika gaitā ieguvis dažādus uzlabojumus. "Palielināta dzinēja jauda, uzlabota dzesēšanas sistēma, samazināts klīrenss un uzstādīti "Ohlins" amortizatori. Tāpat uzliktas lielākas bremzes priekšējai asij, uzlabota transmisija un nedaudz samazināts svars. Lai sāktu braukt, vajadzētu sākt ar bremžu un dzesēšanas sistēmām. Pēc tam var turpināt ar balstiekārtu, amortizatoriem, un pašās beigās nāk dzinējs un svars," par sava un citu auto sagatavošanu stāsta Minišosejas veterāns.
Taujāts par pašu sacensību seriālu, Jevhuta atbild, ka "analoga šīm sacensībām Latvijā nav. Ļoti labs pasākums gan iesācējiem, gan pieredzējušiem sportistiem. Jaunie var apgūt ātras braukšanas pamatus un izmantot instruktorus, bet pieredzējušie slīpēt prasmes un cīnīties par desmitdaļām. Kā bijušais rallija braucējs īpaši ieteiktu šo pasākumu rallistiem, jo, pabraucot pa asfaltu, noteikti paliksiet ātrāki uz grants".
Nākamais Minišosejas treniņš Biķernieku trasē norisināsies 10. jūlijā, bet nedēļu vēlāk – 17. jūlijā – notiks sacensību seriāla ceturtais posms.