Jelgavas driftā uz starta izgāja 63 dalībnieki no visām trīs Baltijas valstīm, kas sestdienas treniņus izmantoja, lai aprastu ar ātrajām, bet tehniski sarežģītajām trases konfigurācijām. Pēc svētdienas rīta treniņa sekoja kvalifikācija, kurā "Street" klasē uzvaru izcīnīja Matīss Krēsliņš, aiz sevis atstājot Dāvi Mangali un Igoru Vozņakovski. "ProAm" ieskaitē pirmā vieta kvalifikācijā Nikolasam Bertānam, bet aiz viņa ierindojās Aleksandrs Murajs un Andris Liparts.
"Street" klases finālbraucienos līdz TOP-4 pirmo reizi aizcīnījās Raimonds Drevinskis, kuram pretī stājās pieredzējušais Māris Ruņģis. Lai arī Ruņģim šīs bija vien pirmās sacīkstes šosezon, viņš demonstrēja stabilu un skaistu sniegumu, pārspēja Drevinski un iekļuva finālā. Otrajā pusfinālā tikās kopvērtējuma līderis Ansis Andersons un pagājušā gada Jelgavas uzvarētājs Dāvis Mangalis. Šajā duelī agresīvāku sniegumu parādīja un finālā iekļuva Mangalis.
Cīņā par trešo vietu par pārsteigumu parūpējās Drevinskis, pārspējot Andersonu un izcīnot savu pirmo goda pjedestālu. Savukārt aizraujošā un ļoti līdzvērtīgā finālā Mangalis uzvarēja Ruņģi, otro gadu pēc kārtas triumfējot Jelgavas drifta posmā. Tāpat Mangalim pirmā vieta arī "Tri-Ace Tyre Challenge", kas viņam ļāva doties mājās ar 10 jaunām "Tri-Ace" riepām. Otrā vieta un astoņas jaunas "Tri-Ace" riepas Jānim Patmalniekam, bet kā trešais ar četrām jaunām "Tri-Ace" riepām mājup devās Edgars Kroģeris.
Līdz otram pusfinālam aizcīnījās Jānis Bērziņš, pārspējot vairākus ievērojami jaudīgākus automobiļus, un jelgavnieks Kaspars Skrinda. Aizraujošā cīņā, kuras laikā bija gan sadursme, gan pārbrauciens, uzvaru izcīnīja Bērziņš, kamēr Skrindam atlika cīņa par trešo vietu. Tajā pēc pirmā brauciena Lakutijevska auto piedzīvoja dzinēja defektu, līdz ar to trešais otro Latvijas drifta kausa posmu pēc kārtas Skrinda.
Dramatiski notikumi norisinājās finālā, jo pirmā brauciena noslēgumā Nikolass Bertāns, braucot pa priekšu, izlidoja no trases un atsitās pret trases malā stāvošajām riepām. Tā rezultātā nobortējās viena no aizmugurējām riepām, un tā kā starp viena tandēma braucieniem riepas mainīt nedrīkst, tad par "ProAm" klases uzvarētāju automātiski kļuva Jānis Bērziņš.
Bez otrās vietas kopējā ieskaitē Bertāns arī izcīnīja pirmo vietu "Tri-Ace Tyre Challenge", iegūstot 16 jaunas "Tri-Ace" pusslika tipa riepas. Otrais ar 10 tādām pašām riepām balvā Edmunds Bērziņš, kamēr trešā vieta un sešas riepas Rolandam Bērziņam.