Itālijā risinās ERČ piektais posms, bet "Junior U27" ieskaitē šis ir trešais etaps.
Latvijas ekipāža, kas startē ar "Opel Adam R2", piektdien, kad tika veikts pirmais ātrumposms, bija dalītā pirmajā vietā. Savukārt sestdienas pirmajos trīs ātrumposmos latvieši spēja pārņemt vadību, ko noturēja arī dienas atlikušajos četros "dopos".
Tiesa, pēc otrā ātrumposma Sesks/Francis bija noslīdējuši uz trešo vietu, tābrīža līderim austrietim Simonam Vāgneram zaudējot sešas sekundes. Nākamajā ātrumposmā Vāgners kļūdījās, kas ļāva latviešiem panākt vadību, bet pēc četriem "dopiem" latvieši par 4,3 sekundēm pārspēja Sindri Furusetu no Norvēģijas. Savā klasē Sesks bija ātrākais trešajā un ceturtajā ātrumposmā.
"Pirmie divi ātrumposmi bija ļoti specifiski, taču ceturtais jau bija līdzīgs tam, kādi "dopi" bija Kanāriju salās, tāpēc zināju, kā braukt," organizatori citē Seska teikto.
Arī dienas nākamajos trīs ātrumposmos Latvijas ekipāža savā klasē bija ātrākā, palielinot pārsvaru kopvērtējumā, bet sestdienas noslēdzošajā "dopā" ieņēma otro vietu.
Pirms sacensību noslēdzošās dienas, kurā būs jāveic septiņi ātrumposmi, Seska ekipāža par minūti un 12,8 sekundēm pārspēj savu komandas biedru Tomu Kristensonu no Zviedrijas.
"Šī bija ļoti laba diena, esmu laimīgs. Otro reizi veicot ātrumposmus, mēs uzņēmām labu tempu," atzina Sesks.
Kopējā vērtējumā Latvijas ekipāža pēc astoņiem ātrumposmiem atrodas 14. vietā, bet vadībā atrodas labi zināmā Krievijas rallista Alekseja Lukjaņuka ekipāža ("Ford Fiesta R5"), kurai latvieši zaudē piecas minūtes un 18,1 sekundi.
Jāpiebilst, ka pēc trešā ātrumposma Lukjaņuks tikai par 7,8 sekundēdm apsteidza savu tautieti Nikolaju Grjazinu ("Škoda Fabia R5"), kurš brauc ar Latvijas licenci, taču nākamajā "dopā" Grjazins pieļāva kļūdu un noslīdēja uz 22. vietu kopvērtējumā, dienas pēdējā ātrumposmā piedzīvojot arī tehniskas problēmas.
Pirms noslēdzošās sacensību dienas Lukjaņuks par 15,8 sekundēm apsteidz itāli Džandomeniko Basso ("Škoda Fabia R5").
Jau vēstīts, ka martā Sesks/Francis Eiropas čempionāta pirmajā posmā - Azoru salu rallijā - ieņēma trešo vietu "Junior U27" ieskaitē, bet maijā Kanāriju salu rallijā viņi bija otrie.
Kopvērtējumā pēc diviem posmiem līderis ir portugālis Djogu Gagu, kurš ticis pie 77 punktiem, kamēr Sesks ar 57 punktiem ir otrais. Gagu gan Romas rallijā nestartē.
Jau ziņots, ka Sesks noslēdzis sadarbības līgumu ar "Opel Motorsport" vienību un šī gada ERČ junioru ieskaitē brauc ar rūpnīcas komandas atbalstu.
Šī ir pirmā reize Latvijas autosporta vēsturē, kad kāds sportists kļūst par pilntiesīgu autorūpnīcas atbalstītu rallija pilotu, turklāt "Opel" komanda Eiropas čempionāta junioru ieskaitē triumfējusi jau trīs gadus pēc kārtas.
"Opel Motorsport" ERČ junioru čempionātā piedalās piekto sezonu pēc kārtas, un šogad Seska komandas biedrs ir 26 gadus vecais zviedrs Toms Kristensons. Pēdējos trīs gadus tieši ar "Opel" automašīnām ir izcīnīti Eiropas junioru čempiona tituli - 2015. gadā to paveica zviedrs Emīls Bergkvists, gadu vēlāk vācietis Marians Grībels, bet pērn pat tika gūta dubultuzvara, britam Krisam Ingramam apsteidzot somu Jari Hutunenu.
Šajā sezonā ERČ būs astoņi posmi, sešiem no tiem risinoties arī junioru ieskaitē.