Dīns uzvarēja kvalifikāciju un izcīnīja uzvaras visās izslēgšanas kārtās. Finālā Džeimss Dīns tikās ar Polijas pārstāvi Gržegoržu Hipki, kas izrādīja sīvu pretestību, tomēr īram izdevās poli pārspēt, tādējādi Džeims kļuva par Rīgas posma uzvarētāju un nu ir arī "Drift Masters European Championship" kopvērtējuma līderis.
Sestdienas rītā sacensības sākās ar kvalifikācijas braucieniem. Trase bija sausa, un braucēji gatavi uzrādīt labāko rezultātu. Tomēr daudziem tālais mērotais ceļš līdz Rīgai bija gandrīz veltīgs, jo no 60 dalībniekiem tandēmu braucieniem kvalificējās tikai 32.
Par stindzinošu "paraugdemonstrējumu" parūpējās zviedrs Džims Olofsons, kurš pirmo reizi "Pro" drifta sacensību vēsturē Latvijā kvalifikācijas 1. brauciena laikā pamanījās apmest vairākus kūleņus. Glābšanas dienests strādāja zibenīgi un ļoti profesionāli, un, par laimi, dalībniekam nekādas traumas netika konstatētas, taču atgriezties uz starta un nobraukt 2. kvalifikācijas braucienu viņam neizdevās automašīnas tehnisko problēmu dēļ.
Visaugstāko punktu skaitu šoreiz tiesneši piešķīra tieši par precīzu joslas izbraukšanu, tādēļ tiem, kas nevarēja izpildīt uzdoto, nācās samierināties ar to, ka jāpaliek skatītāju rindās un no tālākas cīņas jāizstājas.
Par lielāko sacensību neveiksmi un pārsteigumu var uzskatīt mūsu Kristapa Bluša sniegumu, jo viņš kvalificējās vien 33. vietā un attiecīgi tandēmu braucienos vietējie līdzjutēji viņu neredzēja. Taču pārliecinošu sniegumu rādīja Ivo Cīrulis (4. vieta kvalifikācijā), Jānis Eglīte (12. vieta kvalifikācijā) un Inguss Jēkabsons (30. vieta kvalifikācijā). Ēriku Ulasu pievīla tehnika, un viņš kvalifikācijā nepiedalījās.
TOP-32 nepārvarēja Inguss Jēkabsons, kam pretī stājās 18 gadus jaunais 2017. gada "Drift Masters European Championship" čempions, polis Adams Zalevskis. Jānis Eglīte tika galā ar savu konkurentu Metu Kārteru un Ivo Cīruli, kurš uzvarēja Kajetanu Rutinu. Sākoties TOP-16, trase sāka žūt un kļuva vēl grūtāk izbraucama. TOP-8 neviens no latviešu braucējiem neiekļuva.
Sacensību kulminācijā, kad trase jau bija sausa un skatītājus priecēja iespaidīgi riepu dūmu mutuļi braucienu laikā, tehnika pievīla Adamu Zalevski, kuram bija jācīnās ar Gržegoržu Hipki par iekļūšanu finālā, tādējādi Hipki finālā iekļuva automātiski, bez cīņas ar Adamu. Savukārt Džeimss Dīns pusfinālā izcīnīja uzvaru pār Kršištofu Romanovski. Adama mehāniķiem izdevās automašīnu salabot, un viņš varēja doties cīņā pret Kršištofu par 3. vietu, tomēr Romanovskis šoreiz izrādījās pārāks un sacensību noslēgumā kāpa uz goda pjedestāla 3. pakāpiena.
"Fināla cīņa starp Dīnu un Hipki bija tieši tāda, kā mēs sagaidījām. Neviens no viņiem pat nedomāja piekāpties. Centimetrs centimetrā viņi sekoja viens otram rādot tādu klasi, ka atliek vien noņemt cepures šo puišu priekšā," tā par cīņu par 1. vietu izteicās viens no sacensību tiesnešiem Davids Kalas no Čehijas, "mēs cēlāmies kājās kopā ar skatītājiem tribīnēs, kas visu šo dienu bija gaidījuši šo brīdi. Tieši tik emocionāls un piepildīts tas bija. Un Dīns šo uzvaru bija godam nopelnījis".
Vakarā trasē uzstājās pašmāju mākslinieks Gačo, priecējot viesus, sacensību dalībniekus un skatītājus.
Nākamās drifta sacensībām Biķerniekos notiks konfigurācijā "Raganas katls" 1. septembrī.