Četras Lietuvas čempionāta klases tiks iekļautas Baltijas autošosejas čempionāta ieskaitē, ļaujot visu valstu sportistiem ņemt dalību šajās klasēs un cīnīties par godalgām.
R1600 klase tiks apvienota ar Baltijas čempionāta "Super 1600" klasi, un tieši šajā klasē cīņas varētu izvērsties vissīvākās ar vairāku valstu sportistu dalību. Plānots, ka R1600 klase aizvadīs kopīgus sacensību braucienus ar R2000 klases automašīnām. Atsevišķs sacensību brauciens gaidāms R3000 klases automašīnām, kas ir ļoti populāras Lietuvā un uz starta varētu sagaidīt vismaz 15 dalībniekus. R1600, R2000 un R3000 klasēm ir noteikts vienots riepu modelis – "Nankang Ar-1" –,kas gan samazina dalības izmaksas, gan nodrošina līdzvertīgākās cīņas trasē.
Jaudīgākā "R3000+" klase tiks apvienota ar Baltijas čempionāta "Baltic Touring Cars" klasi. Šis solis vēl vairāk saasinās cīņas trasē un skatītāji varēs vērot vēl vairāk iespaidīgu un ātru automašīnu, kas Biķernieku auto apli var veikt ar vidējo ātrumu 160 km/h.
Baltijas autošosejas čempionāta organizators Andis Meilands: "Ir patīkami, ka Lietuvas autosporta federācija mums ir uzticējusi Lietuvas čempionāta posmu Latvijā un Igaunijā rīkošanu. Tas ir solis tuvāk konsolidācijai un vienotu klašu izveidei visas Baltijas ietvaros, kas vairos konkurētspēju un dalībnieku skaitu trasē. Īpašs prieks, ka gaidāmajā sezonā beidzot apvienosim visas Baltijas 1,6 litru automašīnas vienā klasē, kur pulcēsies sportisti no Baltijas, Baltkrievijas un Krievijas. Šai klasei gaidāms arī Latvijas čempionāta statuss."
Dalības maksa klasēm paliks nemainīga – 150 eiro par posmu. Tāpat tiks saglabāts arī iepriekšējais sacensību formāts – divas treniņu sesijas, kvalifikācija un divi sacensību braucieni ar 10 apļiem.
Pirmās 2019. gada Baltijas autošosejas čempionāta sacensības notiks Rīgā, Biķernieku trasē, no 10. līdz 12. maijam.