Siltajā un saulainajā pirms svētku pēcpusdienā Biķernieku trasē pulcējās auto entuziasti no visas Baltijas, lai sacenstos par ātrākā braucēja titulu septiņās ieskaitēs. Salīdzinot ar pēdējos gados notikušo "Minišoseju", jaunajā "Baltic Time Attack" seriālā trasē nav vairs atrodami ātruma slāpētāji, kā rezultātā visi piloti (gan ar ielas, gan sporta auto) varēja izbaudīt visu Biķernieku auto apļa burvību.
Sīvākā konkurence bija vērojama "3000" klasē, kurā pēc kvalifikācijas braucieniem pēdējo gadu "Minišosejas" līderis Andris Čats tuvāko sekotāju Pāvelu Šapovu apsteidza vien par 0,6 sekundēm. Izšķirošajos finālbraucienos gan Čats atrada vēl ātrumu un beigās triumfēja par 1,2 sekundēm. Trešo vietu visplašāk pārstāvētajā ieskaitē izcīnīja Pēteris Guļāns. Zīmīgi, ka visi trīs pjedestāla ieguvēji startēja ar "BMW 330".
"3000+" klasē visus pārsteidza lietuvietis Algirdas Gelzinis ar "Audi TT RS", kurš finālā nobrauca vien septiņus apļus, bet ar to pietika, lai pārspētu Ruslanu Skoropanaku (BMW M2) un Sandi Šābli (Subaru Impreza STI). "2000" ieskaitē, kā ierasts, dominēja ar "Honda" spēkratiem startējošie, no kuriem ātrākais šoreiz Edvīns Vansovičs.
"Pro 2000" klasē arī ātrākos rezultātus spēja uzrādīt tieši ar "Honda Civic" braucošie – pirmais Reinis Lazdiņš, bet otrais Modris Žentiņš. Kā trešais ar "SEAT Cupra" šoreiz igauņu pārstāvis Aivars Aedmā. Uzvara "Pro 3000" Andrim Ancānam (BMW 325), ātrākais "Supercar" Jānis Lielcepure (Porsche 911 GT3 RS), bet "Unlimited" pirmā vieta jau iepriekš minētajam Raimondam Tihonovam ar "Nissan 200SX".
Nākamais "Baltic Time Attack" posms 28. jūlijā atkal norisināsies Biķernieku trasē, uz kuru tiek gaidīti ne vien Baltijas piloti, bet arī viesi no Skandināvijas. Atgādinām, ka jaunajā seriālā iespējams startēt gan ar ielas, gan ar sporta automašīnām.