Pirmajā dienā sportistiem bija jāveic seši ātrumposmi. Pēc pirmā līderis bija zem Latvijas karoga startējošais Nikolajs Grjazins, kurš startēja ar "Škoda Fabia R5" automašīnu, bet otrajā posmā viņš avarēja un izstājās no turpmākajām sacīkstēm.
Tikmēr Seska ekipāža, kas sacensībās piedalās ar "Škoda Fabia R5" braucamo, pēc trim ātrumposmiem ierindojās 12. vietā, jo pirmajā braucienā tika pārsists ritenis, un atlikušajos divos posmos latvietis nolēma braukt piesardzīgāk.
"Pirmā ātrumposma beigās, divus kilometrus pirms finiša, pārsitām riepu, zaudējām laiku un pirms otrā posma nācās iesvīst, lai to nomainītu. Otrajā un trešajā etapā braucām ļoti piesardzīgi, nedrīkstējām pieļaut kļūdas," par aizvadīto dienu izteicās Sesks. "Mēs abi mācāmies. R5 pilnpiedziņas automašīna parāda daudz jaunu informāciju. Katrs ātrumposms ļauj pielikt klāt jaunu sajūtu un maņu."
Vēl ir daudz jābrauc, lai varētu braukt itāļu tempā, bet labā ziņa ir, ka saprotu, kur var atrast sekundes,'' tā savā "Facebook" lapā vēstīja sportists.
Ceturtajā un piektajā posmā Seska ekipāža ierindojās otrajā vietā, bet noslēdzošajā dienas etapā latvieši ieguva trešo vietu, kopvērtējumā pakāpjoties uz astoto vietu. Līderis pēc pirmās dienas ir itālis Ģiandomeniko Basso, kurš par 36 sekundēm apsteidz Alekseju Lukjaņuku no Krievijas.
Savukārt ERČ junioru ieskaitē Seska ekipāža ierindojas trešajā vietā, bet kopumā šajā konkurencē piedalās piecas ekipāžas.
Seskam šis ir otrais rallijs ar R5 auto un pirmais rallijs ar šo auto uz asfalta.
Rallija noslēdzošajā dienā sportistiem būs jāveic desmit ātrumposmi.
Latvietis šajās sacensībās startē bez sava ierastā stūrmaņa Krišjāņa Caunes, kurš pēc sava tēva Ivara nāves nolēmis paņemt pārtraukumu aktīvajā autosportā. Šī ekipāža šosezon startē pasaules autorallija čempionāta (WRC) junioru ieskaitē.