Foto: DELFI

Latvietis Rihards Gerdts ir auto inženieris, kurš piecus gadus nostrādājis pasaules prestižākajā autosporta klasē F-1, strādājot "Red Bull" un "Racing Point" (pirms tam "Force India") komandās. Viņš ir viens no retajiem latviešiem, kam izdevies sev izkarot vietu šajā tehniski sarežģītajā sporta veidā, un sarunā ar portālu "Delfi" Gerdts stāsta par to, kā sākās viņa ceļš uz F-1.

F-1 komandā "Red Bull" par pavāru strādājis arī cits latvietis Niks Gulbergs, bet 2017. gadā "Williams" vienībā iespēju stažēties ieguva Mārtiņš Zalmans. Nepamanīts palika fakts, ka Rihards Gerdts piecu gadu laikā bija izveidojis ļoti cienījamu karjeru F-1 čempionātā. 

Vispirms viņš trīs gadus strādāja "Red Bull" komandas Tehnoloģiju centrā, kur palīdzēja attīstīt formulas transmisiju, bet tad nepilnus divus gadus darbojās "Racing Point" vienībā, ieņemot diezgan prestižo elektrisko sistēmu inženiera amatu. Pēc pieciem gadiem F-1 Gerdts pieņēmis jaunu izaicinājumu un pārcelies uz "Mercedes" komandu "Formula E" čempionātā. Pirmajā rakstu sērijas par Rihardu Gerdtu daļā stāstīsim par viņa ceļu līdz pilna laika darbam "Red Bull".

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Nosaki "Delfi" auditorijas mīlētākos autorus "Delfi autoru balsojumā 2024"!Iepazīsties ar visiem autoriem un viņu saturu ŠEIT