Sacensības bija emociju un cīņas piesātinātas, jo tieši šajā posmā noslēdzās Baltijas čempionāta posms motošosejā, kas paralēli bija arī ieskaite Latvijas, Lietuvas un Igaunijas čempionāta posmam motošosejā, un kopā pulcēja līdz pat 90 dalībnieku ne tikai no Baltijas valstīm, bet arī no Somijas un Krievijas.
Paralēli čempionāta posmam pirmajā dienā visiem bija iespēja skatīties un piedalīties "CR Moto" organizētajā "Track day" ar retro motociklu sacensībām, kā arī svētdien varēja sekot līdzi blakusvāģu sacensībām un bērnu motošosejas kausam "Honda 100 Cup".
Sacensību dalībniekiem bija satraukums par mainīgajiem laika apstākļiem, kas saglabāja sava veida intrigu un rūpīgu braukšanas ekipējuma un motocikla tehnikas iestatījumu plānošanu līdz pat pašām sacensību beigām.
Visās klasēs saspringtas cīņas par godalgotajām vietām norisinājās līdz pat pēdējam brauciena aplim, kur dažiem no sportistiem laika starpība starp pirmo un otro vietu atšķīrās vien pāris tūkstošdaļas sekundēs. Šoreiz pasākuma organizatori bija parūpējušies arī par to, lai visi līdzjutēji sacensības varētu vērot arī tiešsaistē internetā.
Baltijas čempionāta posmā godalgotas vietas "Superstock 600" klasē izcīnīja divi Latvijas sportisti – godpilno 1. vietu ieņēma Latvijas sportists Ilmārs Rudzons (SFRT Motorsports), aiz sevis atstājot 2. vietā Somijas sportistu Jarno Lehtirantu un 3. vietā Latvijas sportistu Normundu Lojānu (Motoaplis).
"B600" klasē godalgotās vietas savā starpā sadalīja divi Lietuvas un viens Igaunijas sportists. "C1000" klasē godalgotās vietas savā starpā sadalīja divi Lietuvas un viens Igaunijas braucējs, bet "C600" klasē pirmo vietu ieņēma Latvijas sportists ieņēma Gints Apinis, aiz sevis 2. vietā atstājot Lietuvas sportistu Mikas Razmislavicius un 3. vietā Igaunijas sportistu Ingvar Magi.
Visjaudīgākajā sacensību motošosejas klasē – "Superbike" – uzvarēja Igaunijas sportists Mihkels Osula ar "Ducati".
Gandrīz visi Latvijas sportisti atzīmēja, ka sacensības bija organizētas ļoti labā līmenī un pati "Auto24ring" trase Baltijas valstīs ir vispiemērotākā motošosejas sacensībām. Pirmās vietas ieguvējs "Superstock 600" klasē Ilmārs Rudzons (SFRT Motorsports) bija veiksmīgi paspējis sataisīt savu motociklu, kas pamatīgi cieta pēc kritiena iepriekšējā posmā Biķernikeu trasē, lai cīnītos par uzvaru noslēguma posmā, ko viņš arī veiksmīgi izdarīja. "Starts man izdevās ne visai labs un es zaudēju savu vietu par vienu pozīciju- pārejot no otrās pozīcijas un trešo, bet pēc pirmajiem apļiem es sapratu, ka konkurentiem ir ne pārāk ātrs temps un es varu cīnīties par uzvaru braucienā, ko arī veiksmīgi izdarīju. Rezultātā esmu izcīnījis Latvijas un Baltijas čempionu titulu "STK 600" klasē," tā Ilmārs.
Savukārt Māris Grīviņš, kurš aizvadīja vissaspringtāko sacensību noslēgumu un ieguva otro vietu "Street sport 1000" klasē atzīst, ka šī viņam bijusi laba mācība nekad nezaudēt modrību. Māris dalījās iespaidos: "Sacensību braucienā jutos labi un startēju no otrās starta vietas, bet nedaudz "nogulēju" startu, kā rezultātā mani apdzina vairāki konkurenti. Neskatoties uz to, jau pirmajā aplī es izvirzījos vadībā un noturēju vadošo pozīciju līdz pat pēdējam aplim, kur es nedaudz palēnināju tempu pie braucējiem, kas bija lēnāki un aizkavējušies šajā braucienā. Tas deva iespēju manam konkurentam pietuvoties un dažus līkumus pirms finiša viņš mani apdzina. Diemžēl es viņu vairāk nepaspēju "noķert"."
"C600" klases uzvarētājs Gints Apinis ir ļoti priecīgs par šīs sezonas rezultātiem. Arī Gintam bija ļoti spraiga cīņa ar Lietuvas sportistu, jo starts viņam izdevās labs, bet sacīkstes vidū sportists zaudēja 1. pozīciju starp 600cc motocikliem: "Es neļāvu priekšā braucošajam sportistam atrauties no manis un pēdējā aplī viņa pieļautā kļūda ļāva man viņu apdzīt un atgūt 1. vietu."
Jau tuvākajās dienās tiks apkopots kopvērtējums gan Baltijas čempionātam motošosejā, gan Latvijas čempionātam motošosejā.