Foto: AFP/Scanpix/LETA

F-1 komandas "Red Bull" pilots Makss Verstapens nav sajūsmā par to, ka 2020. gadā čempionātā būs 22 posmi, jo tas uzliks papildus slodzi komandu darbiniekiem, viņš savu viedokli pauda sarunā ar "motorsport.com".

Nākamā F-1 sezona būs garākā čempionāta vēsturē, jo tiks aizvadīti 22 posmi. Tas ir par vienu posmu vairāk nekā šajā sezonā. Čempionātam klāt nāks posmi Vjetnamā un Nīderlandē, bet F-1 sacensības vairs nenotiks Hokenheimā, Vācijā.

"Es neatbalstu to, ka nākamajā sezonā būs 22 posmi. Es domāju, ka mums vajadzētu izvēlēties labākās trases. Es saprotu, ka mērķis ir nopelnīt vairāk naudas, bet viņiem ir arī jāpadomā par mehāniķiem, kuriem būs jādodas uz visām šīm trasēm," sacīja "Red Bull" pilots.

"Viņi trasēs ierodas pirmdienās vai otrdienās, lai visu iekārtotu. Lielie priekšnieki atlido tikai sestdienās vai svētdienas rītos un uzreiz pēc sacensības dodas prom. Viņiem tā nav problēma, viņi šādi varētu doties pat uz 30 posmiem. Taču pārējiem, lai sagatavotos sacensībām, vajag piecas vai sešas dienas. Mehāniķi praktiski uzreiz var iesniegt dokumentus, lai šķirtu laulības," savu viedokli pauda Verstapens.

Līdzīgās domās bija arī Serhio Peress no "Racing Point" vienības. Viņš atzina, ka arī braucējiem tagad būs vairāk darba, jo viņiem būs vairāk laika jāpavada simulatoros, jāapmeklē vairāk publicitātes pasākumi un tā tālāk.

"Es vairāk esmu satraukts par mehāniķiem un inženieriem. Es domāju, ka viņi varētu būt diezgan satraukušies. Šaubos, vai viņiem vispār būs sociālā dzīve, būs ļoti smagi. Mēs nonāksim punktā, ka komandām vajadzēs divus mehāniķu un inženieru sastāvus," pauda Peress.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!