Pirmssezonas testu pirmajā dienā Hamiltons uzrādīja ātrāko laiku, bet otrajā dienā ceturtdien viņš veica 106 apļus un uzrādīja devīto ātrāko rezultātu. Tomēr "Mercedes" otrajā testu dienā iekrita acīs ar interesantu stūres mehānismu.
Barselonas trases taisnē Hamiltons savu stūri pavilka uz savu pusi, kas mainīja riteņu sagāzuma leņķi, bet pirms bremzēšanas pagriezienā viņš stūri pastūma atkal uz priekšu. Šis risinājums formulai ļauj līkumos braukt ar izvērstu riteņu sagāzuma leņķi labākai saķerei, bet taisnēs riteņus atgriezt paralēlā stāvoklī, lai mazāk nodiltu priekšējo riepu iekšmalas. Līdz šim formulām taisnēs abi priekšējie riteņi bija nedaudz vērsti uz āru attiecībā pret braukšanas vektoru, kamēr jaunais "Mercedes" risinājums ļauj priekšējos riteņus taisnēs pavērst arī uz iekšu – vienu pret otru.
"Mercedes" šo inovāciju dēvē par DAS sistēmu – "dual-axis steering".
Hamiltons intervijā pēc testu dienas negribēja iedziļināties detaļās par DAS sistēmu. "Mēs cenšamies būt labākie," uzsvēra Hamiltons, kuru citē portāls "theguardian.com". Starptautiskajai Automobiļu federācijai (FIA) nav nekādu iebildumu pret šīs sistēmas drošību. Tas ir ļoti iedvesmojoši, ka mana komanda turpina būt inovatīva un mēģina apsteigt pārējos."
"Mercedes" pārsteigusi arī citas F-1 komandas, un to pārstāvji analizēja video, kurā redzams, kā Hamiltons izmanto DAS sistēmu. Savukārt "Mercedes" tehniskais direktors Džeims Elisons apstiprināja, ka DAS sistēmu FIA jau ir apstiprinājusi.
"Tas FIA nav nekāds jaunums. Par šo mēs ar viņiem esam runājuši diezgan ilgu laiku. Noteikumi par to, kas ir atļauts ar stūrēšanas sistēmu, ir diezgan skaidri, un esam pārliecināti, ka tas atbilst šīm prasībām," "theguardian.com" norādīja Elisons.
Video, kurā var aplūkot "Mercedes" DAS sistēmu, var aplūkot šeit: