Pirmssezonas testu pirmajā dienā Hamiltons uzrādīja ātrāko laiku, bet otrajā dienā ceturtdien viņš veica 106 apļus un uzrādīja devīto ātrāko rezultātu. Tomēr "Mercedes" otrajā testu dienā iekrita acīs ar interesantu stūres mehānismu.
Barselonas trases taisnē Hamiltons savu stūri pavilka uz savu pusi, kas mainīja riteņu sagāzuma leņķi, bet pirms bremzēšanas pagriezienā viņš stūri pastūma atkal uz priekšu. Šis risinājums formulai ļauj līkumos braukt ar izvērstu riteņu sagāzuma leņķi labākai saķerei, bet taisnēs riteņus atgriezt paralēlā stāvoklī, lai mazāk nodiltu priekšējo riepu iekšmalas. Līdz šim formulām taisnēs abi priekšējie riteņi bija nedaudz vērsti uz āru attiecībā pret braukšanas vektoru, kamēr jaunais "Mercedes" risinājums ļauj priekšējos riteņus taisnēs pavērst arī uz iekšu – vienu pret otru.