Seska un Franča ekipāža startēja ar "Ford Fiesta Rally4" priekšpiedziņas automašīnu. Konkurence bija apjomīga, jo vairāk nekā puse sacensību dalībnieku startēja tieši ar vientilta piedziņas automašīnām.
Vislielākā cīņa notika ar lietuvieša Justa Tamašauska ekipāžu, kura "BMW M3" ir vismaz pusotru reizi jaudīgāks, un šāds konkurents lika uzturēt augstu braukšanas tempu. Rallija noslēgumā Seska un Franča ekipāža tuvāko sekotāju ar priekšpiedziņu apsteidza par minūti un 40 sekundēm, un ieguva 2.vietu 2WD grupā.
"Šī bija ideāla sacīkste, kurā kopā ar stūrmani un treneri saslīpēt nianses. Pie stūres jutos lieliski, un pēdējā ātrumposmā abi ar Renāru jau plati smaidījām," iespaidos dalās "LMT Autosporta Akadēmijas" pilots Mārtiņš Sesks.
"Gandarījums ir. Ātrumu un sadarbību, ko attīstījām līdz sacensību beigām, var saukt par lidojumu. Mūsu galvenais uzdevums tagad ir krāt kilometrus sacensību režīmā. Man kā stūrmanim sacensības ir vislabākais treniņš, kas pārbauda psiholoģisko sagatavotību situācijām, kurās jārisina tieši sacensību laikā," atzīst stūrmanis Renārs Francis.
"Rallijā "Žemaitija 2020" startējām ar mērķi saprast situāciju pēc ilgās sacensību pauzes. Cīņa ar lietuvieti deva iespēju turēt augstu braukšanas tempu un apzināt nianses, pie kurām treniņos vēl jāpiestrādā. Ideāla sacensība!" rezumē rallija ekipāžas treneris Uldis Briedis.
Ekipāža startēja ar divdesmit ceturto kārtas numuru 2WD grupā un veica pilnu sacensību distanci jeb MAXI posmu. Sacensībās piedalījās rekordliels dalībnieku skaits – simtu divdesmit ekipāžas, un sniedza lieliskas treniņa iespējas, gatavojoties plānotajiem startiem Latvijas un pasaules rallija čempionāta posmos.
Sezonas turpinājumā Seska un Franča ekipāža plāno startēt trijos Latvijas rallija čempionāta ieskaites posmos – "Rally Liepāja", "Samsonas Rally" un "Lõuna-Eesti Ralli", kā arī pasaules rallija čempionātā junioriem – Igaunijas, Vācijas un Sardīnijas posmos.