Foto: FIAWorldRallycross.com

Pērnā gada pasaules rallijkrosa čempionāta sezona izvērtās par Holivudas trillera cienīgu izrādi, kurā līdz pat pēdējam aplim, metram un centimetram notika cīņa par uzvarētāja titulu. Cīņas galvenie varoņi – zviedrs Timijs Hansens un norvēģis Andreass Bakeruds – sezonu noslēdza ar vienādu punktu skaitu, bet par pasaules čempionu kronēja Hansenu, jo viņš bija izcīnījis vairāk uzvaru sezonas gaitā. Bakerudam nācās samierināties ar sāpīgu zaudējumu un kalt plānus par to, kā nepieļaut šī paša scenārija atkārtošanos nākamajā sezonā.

Starpsezonā, kuru negaidīti pagarināja Covid-19 pandēmija, Bergenā dzimušais autosportists piedzīvoja virkni pārmaiņu. Šogad Bakeruds "Audi" spēkratu nomainījis pret "Renault". Tāpat mainījušies arī inženieri un mehāniķi, kuri gādā par viņa vadītās mašīnas gatavību cīņām. 2020. gada sezona norvēģim nav bijusi viegla, un kļuvis skaidrs, ka atgriešanās titula medībās nebūs īstermiņa process, bet garāks ceļš, kas prasīs laiku un pacietību.

Aizvadītajā nedēļas nogalē par kārtējo pieturvietu šajā ceļā kļuva Biķernieku trase Rīgā. Dažas dienas pirms diviem pasaules rallijkrosa čempionāta posmiem Latvijas galvaspilsētā Bakeruds sarunā ar portālu "Delfi" dalījās sajūtās par to, kā mēģinājis sadzīvot ar pērnās sezonas rūgto noslēgumu, un pastāstīja par šīs sezonas galvenajiem izaicinājumiem.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!