Aizvadīto gadu dominējošākā F-1 komanda "Mercedes" sezonas pirmajos astoņos posmos nav spējusi atrisināt savas mašīnas "lēkāšanas" problēmas, kas posmā Baku ielu trasē Lūisam Hamiltonam radīja nopietnas muguras sāpes.
Bolīda "lēkāšana" jeb delfinēšana radusies pēc jauno aerodinamisko noteikumu ieviešanas. Šajā sezonā mašīnas piespiedējspēks daudz vairāk tiek veidots no bolīda apakšas, ko apzīmē ar terminu "ground effect". Viens no šī dizaina fenomeniem ir, ka, formulai tuvojoties tās maksimālajam ātrumam, mašīna tiek spiesta tuvāk asfaltam. Ja tās grīda nonāk pārāk tuvu asfaltam, svarīgā gaisa plūsma zem tās pārtrūkst un formula zaudē piespiedējspēku. Pēc kontakta ar zemi bolīda formulas atstatums starp grīdu un asfaltu atkal palielinās, ciklam sākoties no jauna. Visas komandas saskārās ar šo problēmu, taču "Mercedes" komandai šī problēma joprojām ir aktuāla.
"Mana mugura mani nogalinās," aizvadītajās sacensībās Baku trasē radio saziņā ar komandu teica Hamiltons, norādot uz nopietnām "lēkāšanas" problēmām. Pēc finiša viņš no savas formulas izkāpa, ar roku turot savu muguru. Tas aktualizēja jautājumu par braucēju drošību.