Latvijas komandas sastāvā startēja Oļegs Mihailovs, Jevgeņijs Kostigovs un Francis Gusts.
Pirmajā braucienā Latvija ar 2:7 piekāpās ASV - pirmais finišēja Broks Nikols, kuram sekoja Lūks Bekers, Mihailovs un Gusts. Otrajā braucienā ar 3:6 zaudējums Somijai, kurai uzvaru atnesa Timi Salonens, kurš aiz sevis atstāja Mihailovu, bet Timo Lahti pēdējos metros apdzina Gustu.
Nākamajā duelī Latvija ar 2:7 piedzīvoja zaudējumu Polijai, kurai pirmajās divās vietās iebrauca Patriks Dudeks un Bartošs Zmarzliks, atstādami aiz sevis Kostigovu un Mihailovu. Vienīgo uzvaru Latvija izcīnīja pret Ukrainu (5:4), lai gan braucienā pirmais bija Marko Levišins, piecus punktus atveda Kostigovs un Gusts, kuri ceturtajā vietā atstāja Vitāliju Lisaku.
Pēdējos divos braucienos Latvija ar 2:7 atzina Vācijas un Austrālijas pārākumu. Vāciešiem pirmās divas vietas aizņēma Kajs Hukenbeks un Noriks Blēdorns, bet aiz viņiem finišēja Mihailovs un Kostigovs, bet austrāliešiem septiņus punktus sarūpēja Maksa Frika un Džeka Holdera uzvara pār Kostigovu un Gustu.
Noslēgumā Latvija ar 16 punktiem palika septītajā vietā, par diviem punktiem piekāpjoties Ukrainai. Pa septiņiem punktiem atveda Mihailovs un Kostigovs, bet divi punkti bija Gustam.
Pamatsacensībās pirmās divas vietas ieņēma Austrālija un Somija, kuras uzreiz nodrošināja vietu finālā, bet pārbraucienā par ceļazīmi uz finālu Polija ar 7:2 uzvarēja Vāciju.
Ceturtdien otrā pusfinālā startēs Čehija, Lielbritānija, Francija, Zviedrija, Itālija, Norvēģija un Slovēnija, kuras cīnīsies par trīs atlikušajām ceļazīmēm uz finālu. Sestdien gaidāmajā finālcīņā vieta garantēta mājiniecei Dānijai.
Piektdien turpat Vojensā norisināsies U-21 izlašu sacensības, kurā Gusts Ernests Matjušonoks un Ričards Ansviesulis spēkosies pret Austrāliju, Poliju, Lielbritāniju, Dāniju, Čehiju un Zviedriju.
Pērn Latvijas spīdveja komanda ar Ļebedevu, Mihailovu un Gustu izcīnīja augsto sesto vietu finālsacensībās.
Atšķirībā no ierastās punktu skaitīšanas sistēmas, šajās sacensībās par uzvaru pienākas četri punkti, par otro vietu trīs, par trešo divi, bet ceturtās pozīcijas ieguvējs savai komandai punktus neatved. Šāda sistēma izveidota, lai braucienos nebūtu neizšķirtu rezultātu.