Jau gaidāmajā nedēļas nogalē, 3. un 4. septembrī, Biķernieku trasē notiks FIA pasaules rallijkrosa čempionāta sezonas otrais un trešais posms "Ferratum World RX of Rīga-Latvia". Rallijkross šogad pieredzējis sen gaidītu un ilgi lolotas pārmaiņas, no kurām galvenā – dalībnieki sacensībās startēs ar pilnvērtīgiem elektroauto, kuriem Latvijā paredzēts tikai otrā sacīkšu nedēļas nogale elektrificētās ēras vēsturē. Līdz ar rallijkrosa jauno ēru ieviesti arī vairāki citi jauninājumi sacensību sportiskajā formātā – "SuperPole", progresa kārta un jauna punktu skaitīšanas sistēma, informēja organizatori.
Līdz ar 2022. gada sezonu, rallijkross nu kļuvis par otro pilnībā elektrificēto čempionātu Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) paspārnē, FIA pasaules rallijkrosa čempionātam ("World RX") pievienojoties jau pilnībā elektriskajam FIA "Formula E" pasaules čempionātam.
Jaunās pilnībā elektrificētās pasaules čempionāta automašīnas būs jaudīgākās šīs autosporta disciplīnas pastāvēšanas vēsturē. Jaunā elektrisko automašīnu klase turpmāk sauksies "RX1e", saglabājot apzīmējumu konsekvenci ar citiem rallijkrosa čempionātiem. FIA Eiropas rallijkrosa čempionāta vadošai pilnpiedziņas automašīnu klasei piešķirts apzīmējums "RX1" jeb "Euro RX1", FIA Eiropas rallijkrosa čempionāta priekšpiedziņas klasei – "RX3" jeb "Euro RX3", bet apzīmējums "RX2e" tiks izmantots vēl vienam elektrisko automobiļu čempionātam, kurā tiek izmantotas identiskas viena ražotāja sagatavotas automašīnas. Jaunās elektrificētās ēras "RX1e" automašīnas būs jaudīgākās un apveltītas ar ātrāko paātrinājumu kāds līdz šim pieredzēts trasēs – līdz 100km/h lielam ātrumam tās var paātrināties nieka 1,8 sekundēs jeb ātrāk kā "Formula 1".