Foto: Publicitātes foto
Mārtiņa Seska un Renāra Franča ekipāža Eiropas Rallija čempionāta (ERČ) piektajā posmā Zviedrijā demonstrēja neatlaidīgu cīņas sparu un kāpa uz pjedestāla trešā pakāpiena.

"PowerStage" posmā izcīnot otro vietu, liepājnieki ieguva papildus četrus punktus un pēc pieciem aizvadītajiem posmiem tagad nostiprina savas pozīcijas ERČ kopvērtējuma otrajā vietā.

Mārtiņš Sesks: "Trešā vieta mums šoreiz ir uzvaras vērtībā, un esmu ļoti apmierināts ar rezultātu! Iepriekšējo reizi šajos ceļos biju braucis tikai 2019. gadā ziemā ar priekšpiedziņas "Ford Fiesta" automobili. Tas bija liels izaicinājums pierast pie ceļu konfigurācijas, kas stipri atgādina Somijas ātros ceļus ar tramplīniem līkumos. Sacensību laikā kopā ar "Sports Racing Technologies" komandas inženieriem izdevās piemeklēt labākus regulējumus, piemeklēt mainīgajiem apstākļiem pareizās cietības MRF riepas un, kas galvenais, sākt saprasties ar Zviedrijas ceļiem."

Laba pozīcija kvalifikācijas ātrumposmā ļāva izvēlēties tālāko iespējamo starta pozīciju, kas tāpat kā "Tet Rally Liepāja" bija septiņpadsmitā.

Sacensību pirmajā diena sākās ne pārāk pārliecinoši, un pirmie četri ātrumposmi pagāja, adaptējoties Zviedrijas ātrumposmiem. Ceļu konfigurācija atgādināja Somijas rallija ātrumposmus, un iepriekšēja pieredze šādos ceļos Seska ekipāžai nebija. Neskatoties uz to, pirmo dienu izdevās noslēgt sestajā pozīcijā, tikai par 0,1 sekundi piekāpjoties Nikolajam Grjazinam.

Rallija otro dienu "Latvijas Mobilais Telefons" atbalstītais Seska/Franča tandēms uzsāka ar apņēmību rezultātu uzlabot, un tas izdevās. Sestdienas priekšpusdienā sīvākā cīņa Seskam izvērtās starp Heikilas un Grjazina pilotētajām ekipāžām. Savukārt pēcpusdienā pirmajos divos posmos Seskam / Francim izdevās finišēt otrajā pozīcijā un pakāpties uz trešo vietu kopvērtējumā. Pēcpusdienas trešajā posmā.

Heikkila, kurš līdz tam atradās trešajā vietā, izstājās no cīņas par pjedestālu, Solbergs, kuram sekoja Padons, atradās komfortablā vadībā, savukārt Sesks apsteidza Grjazinu par 2,2 sekundēm. Pēdējā ātrumposmā ekipāža devās ar nieka 1,5 sekunžu pārsvaru pār ceturtajā vietā esošo Grjazinu. Ātrumposmu izdevās nobraukt tīri un būt 1,8 sekundes ātrākam par Grjazinu.

Papildupunktus par "Powerstage" uzrādītajiem rezultātiem līderi sadalīja šādi – Padonam pieci, Seskam četri, Solbergam trīs, Grjazinam divi un somam Joonam viens. Sacensību kopvērtējumā Sesks no līdera atpalika par minūti un deviņām sekundēm.

Sezonas turpinājumā ekipāža veiks vēl trīs posmus Itālijā, Čehijā un Ungārijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!