"Pirms mēneša aizbraucu uz CSDD tehnisko apskati. Pirms tam biju autoservisā un novērsu visus atklātos defektus. Atbraucot uz CSDD, es uzreiz izjutu negatīvu attieksmi pret sevi," raksta portāla "Delfi" lasītājs Dmitrijs.
"Man mugurā bija krekliņš ar Putina attēlu un Georgija lentīte pie atpakaļskata spoguļa automobiļa salonā. Es neko nepropagandēju, krekliņu uzdāvināja draugs, man tas vienkārši patīk. CSDD ar mani pat nesasveicinājās. Manu automobili pārbaudīja tik ilgi, ka cilvēks rindā aiz manis pienāca inspektoram un teica: pietiek tur tik ilgi rakāties, laidiet to mašīnu cauri!" notikumus atstāsta Dmitrijs.
"Es uzskatu, ka manu automobili nevis pārbaudīja, bet gan meklēja, kur piesieties. Man par pārsteigumu, pozitīvu slēdzienu man tehniskajā apskatē neizsniedza, jo atrada nepilnību detaļā. Autoservisa mehāniķis, kuram pieredze ir daudz lielāka nekā jaunajam cilvēkam, kurš pārbaudīja manu automobili, arī bija ļoti pārsteigts," raksta "Delfi" lasītājs.
"Man izsniedza tā saucamo slimības lapu, kur bija rakstīts, ka jānomaina kaut kāda detaļa. Es to nomainīju. Nopirku oriģinālo – "Lemforder" ražojuma, nevis kaut kādu "ķīnu" vai tās analogu. Detaļa maksāja 180 eiro plus 30 eiro par tās nomaiņu," atklāj Dmitrijs.
"Pēc mēneša es aizbraucu uz atkārtoto tehnisko apskati. Un atkal netiku cauri! Lieta tāda, ka vienā pusē detaļa bija oriģinālā, 2003. gada ražojuma, kas uzstādīta BMW rūpnīcā. Tā ir lieliskā stāvoklī, darbojas, ir vesela un nav salauzta. Bet otrajā pusē es nomainīju tādu pašu detaļu uz jaunu, kas arī ir oriģinālā ražojuma. Vizuāli tās tomēr nedaudz atšķiras, visticamāk, BMW ar laiku bija pilnveidojis šo mezglu. Tomēr izmaiņas ir tik maznozīmīgas, ka uzreiz nemaz nepamanīsi. Tad, lūk, CSDD man neiedeva tehniskās apskates uzlīmi, jo detaļas abās pusēs nedaudz atšķiras vizuāli. Viņi vēlas, lai es noņemu labu, darbojošos, oriģinālo detaļu, kura varētu nokalpot vēl vismaz pāris gadus," pikts ir Dmitrijs.
"Es palūdzu inspektoram, lai viņš pasauc maiņas vecāko, tomēr viņš atteicās to darīt, tāpēc nācās pašam iet viņu meklēt. Kad izskaidroju situāciju, viņš palūdza iebraukt citā boksā, lai atkal paceltu automobili un pārbaudītu. Paskatījās un teica: "Jā, detaļa ir laba, bet tā atšķiras, mašīna var labi neturēties uz ceļa." Tajā brīdī es gandrīz pakritu. BMW izstrādāja šo detaļu, kaut arī laika gaitā bija mainījis tās dizainu, bet gan jau bija to testējuši pietiekami daudz, lai to varētu cilvēki uzstādīt saviem BMW! Uz manu secinājumu maiņas vecākais nespēja atbildēt. Viņš vienkārši pagriezās un aizgāja, bet man nācās braukt prom no tehniskās apskates stacijas," žēlojas "Delfi" lasītājs.
"Pēc šī murga es pazvanīju "Latbemai", "BM Auto" (oficiālajam BMW pārstāvim Latvijā), "Senson Auto". Visu šo trīs uzņēmumu rezerves daļu pārdevēji apstiprināja, ka nemaz cita šīs detaļas varianta NAV, tikai šis, ko jau uzstādīju savam automobilim. Viņi taču skatījās oficiālajā katalogā! Acīmredzot CSDD darbinieki BMW pārzina labāk nekā paši vācieši," rezumē Dmitrijs.
Sūtiet savas reportāžas un par labāko reportāžu saņemiet balvu – dāvanu karti "Galactico" 30 eiro vērtībā. Foto un video gaidām epastā aculiecinieks@delfi.lv, vai arī izmantojiet nereģistrētajiem autoriem reportāžu iesniegšanai paredzēto formu!