Aculiecinieka iemūžinātajā attēlā redzams "Volkswagen e-up!" elektromobilis, kas ir viens no pirmās paaudzes elektroauto pārstāvjiem. Šāds elektromobilis ir aprīkots ar tikai 18,7 kWh akumulatoru, kam ražotājs sola sniedzamību līdz 160 km. Mūsdienās šādu gabarītu modeļiem uzstāda jau lielākas ietilpības akumulatorus ar sniedzamību vismaz 250 kilometriem.
160 km solītā sniedzamība jau tā ir tikai ideālos apstākļos, bet šobrīd Latvijā ir diezgan vēss laiks – pāris grādu virs nulles –, kas rezerves akumulatorā "deldē" daudz straujāk, īpaši ja autovadītājs vēlas arī siltumu salonā. Šādā klimatā ar "VW e-up!", kam pilnībā uzlādēts akumulators, komfortablos apstākļos varbūt kādus 100 km arī var nobraukt.
Acīmredzot tieši šādā situācijā nonācis arī elektroauto vadītājs, kurš pārrēķinājās ar sava spēkrata sniedzamības rezervi un palika ceļa malā. Ja iekšdedzes auto gadījumā pietiek aiziet līdz tuvākajai degvielas uzpildes stacijai pēc "kanniņas degvielas", tad elektroauto gadījumā tas ir vai nu jāvelk sakabē, vai jāved ar treileri uz mājām vai tuvāko uzlādes staciju. Vienīgā alternatīvā palīdzība uz ceļa – iekšdedzes dzinēja ģeneratora pieslēgšana elektroauto uzlādes ligzdai.
Šāda elektroenerģijas rezervju papildināšana nav diez ko efektīva – ne tikai pats ģenerators maksā vairākus simtus vai pat tūkstošus eiro, bet arī tā energoatdeve elektroauto uzlādei nav efektīva. Attēlā redzamais ir aptuveni sešu kilovatu ģenerators, kas stundā patērē aptuveni divus litrus benzīna. Pat ja pieņemam, ka šāda savienojuma efektivitāte ir 100%, tad vairāk nekā 10 kilometru sniedzamībai auto būs jālādē vairāk nekā stundu, kas ir dārgāk un lēnāk, nekā lādējot to tradicionālos veidos.