Jaunais 'Yaris Hybrid' – automobilis, kas radīts pilsētvides un naudasmaka saudzēšanai
Foto: Publicitātes foto
Jaunais Yaris Hybrid apvieno kompaktās klases automobiļu labākās īpašības – ir pietiekami ērts, mazs un praktisks, un tā labākie ekonomiskuma rādījumi tiek sasniegti tieši pilsētvidē. Toyota mērķis bija radīt transportlīdzekli ar hibrīdpiedziņu, kura ietilpība būtu tāda pati kā iekšdedzes dzinēja modelim – saprotams, ka bija jānāk klāt vēl mazākam degvielas patēriņam un zemākām emisijām.

Hibrīdpiedziņa padara Yaris arī ievērojami efektīvāku - tieši braucot pa pilsētu, kur daudz tiek bremzēts un paātrināta gaita, atklājas tā galvenā efektivitāte. Viss notiek uz akumulatora, nevis degvielas rēķina, un tā rezultātā Yaris Hybrid spēj tikai ar akumulatoriem pārvietoties 2 kilometrus.

Principā piedziņa ir līdzīga Prius, kura iekšdedzes dzinēja darba tilpumu samazināja līdz 1,5 litriem, un mazāko akumulatoru bloku ”paslēpa" zem aizmugurējiem sēdekļiem. Pats dzinējs ir par 4,7 kilogramiem vieglāks nekā Prius un tikai par 30 kilogramiem smagāks nekā Yaris ar dīzeļdzinēju. Bet bagāžas nodalījuma ietilpība nesamazinājās ne par gramu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!