
Hibrīdpiedziņa padara Yaris arī ievērojami efektīvāku - tieši braucot pa pilsētu, kur daudz tiek bremzēts un paātrināta gaita, atklājas tā galvenā efektivitāte. Viss notiek uz akumulatora, nevis degvielas rēķina, un tā rezultātā Yaris Hybrid spēj tikai ar akumulatoriem pārvietoties 2 kilometrus.
Principā piedziņa ir līdzīga Prius, kura iekšdedzes dzinēja darba tilpumu samazināja līdz 1,5 litriem, un mazāko akumulatoru bloku ”paslēpa" zem aizmugurējiem sēdekļiem. Pats dzinējs ir par 4,7 kilogramiem vieglāks nekā Prius un tikai par 30 kilogramiem smagāks nekā Yaris ar dīzeļdzinēju. Bet bagāžas nodalījuma ietilpība nesamazinājās ne par gramu.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit