Jaunās paaudzes 'Toyota Auris' – izteiksmīgāks, dinamiskāks un ērtāks
Foto: Publicitātes foto
Ar jauno modeli "Toyota Auris" "Toyota" plāno vēl pārliecinošāk palielināt savu tirgus daļu Eiropas C segmentā. Un ne velti – tā āriene ir izteiksmīgāka un dinamiskāka, bet salonā ir pieejams labāks aprīkojums, un tas ir vēl ekonomiskāks nekā līdz šim.

Jaunā "Auris" dizains ir drosmīgāks un pārliecinošāks, tā salons ir ietilpīgāks un braukšanas dinamika ir vēl labāka, turklāt dzinēju izvēlē ir ieviesti vairāki jaunumi. Jauno "Auris" īpašu padara fakts, ka tam ir pieejami trīs dažādi enerģijas avoti: līdzās pilnas hibrīdpiedziņas modelim ir pieejami arī divi benzīna dzinēja (1,33 un 1,6) un divi dīzeļdzinēja (1,4d un 2,0d) modeļi. "Toyota" ir pirmais autoražotājs, kurš C segmenta piedāvājumā ir ieviesis izvēli starp trim enerģijas avotiem.

Ar izteiksmīgo izskatu apveltītajam "Auris" ir zemāka priekšējā daļa (par 55 mm zemāka nekā iepriekšējam modelim), tādēļ transportlīdzekļa gaisa pretestības koeficients (Cd) ir tikai 0,28, nodrošinot labāku vadāmību, stabilitāti un ļoti mazu degvielas patēriņu. Pilnveidotais 1,4 litru "D-4D 90" dzinējs kombinētajā ciklā ar manuālu ātrumkārbu un "Stop & Start" tehnoloģiju patērē tikai 3,8 l degvielas uz 100 km un rada tikai 99 g/km CO2. Salīdzinot ar iepriekšējo modeļu paaudzi, tas ir attiecīgi par 1 l/100 km un 29 g/km mazāk.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!