Foto: Publicitātes foto

Tieši pirms gada, pēc desmit gadu ilgas pauzes "Toyota" atgriezās leģendārajās Lemānas sacensībās — un nevis ar parastu modeli, bet gan ar pilnas hibrīdpiedziņas "TS030 Hybrid Racing Car", tādējādi kļūstot par pirmo autoražotāju pasaulē, kura komandā visi sacensību auto ir veidoti ar hibrīdpiedziņas tehnoloģiju. "Toyota Hybrid Racing" komandai ir skaidrs mērķis — šogad pārvest mājās uzvaru Lemānas 24 stundu braucienā.

"Toyota" ir labi pazīstama arī ar izturības braucienu sērijā FIA "World Endurance Championship", kas sastāv no astoņiem sacensību braucienu etapiem četros dažādos kontinentos. "Toyota" savulaik regulāri piedalījās šajās sacensībās, kam sekoja garāka pauze, taču pagājušogad "Toyota" atgriezās ar ievērojamiem panākumiem, pateicoties tieši hibrīdpiedziņas tehnoloģijai. Rezultāts – seši veiksmīgi braucieni, no kuriem trijos "Toyota" auto šķērsoja finiša līniju kā uzvarētājs.

Iedvesmu izmantot hibrīdpiedziņu deva sērijas jaunie noteikumi, kuri paredz saglabāt tikpat labu automobiļu veiktspēju, taču vienlaikus samazinot degvielas patēriņu par 35 procentiem. Tā radās pasaulē pirmā autosporta komanda, kurā visi sacensību auto ir aprīkoti ar hibrīdpiedziņu. "Toyota" nodemonstrēja visai pasaulei, ka hibrīdpiedziņas automobiļi nav paredzēti tikai braukšanai pa pilsētu vai šosejām, bet arī rallijam — ekstrēmos apstākļos pārbaudot šīs tehnoloģijas izturību un jaudu, uzticamību un spējas.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!