Pazeminoties gaisa temperatūrai, automobiļa iekšdedzes motora iedarbināšana dažādu apstākļu ietekmē tiek apgrūtināta – motora eļļa kļūst biezāka, tādējādi pieaug motora kloķvārpstas pagriešanas pretestība, kas nozīmē, ka startera elektromotoram jāpaveic lielāks darbs, lai to iegrieztu līdz iedarbināšanai nepieciešamajiem apgriezieniem, tātad tiek patērēts arī vairāk akumulatorā uzglabātās elektroenerģijas.
Savukārt kompresijas aizdedzes jeb dīzeļa motoros zemās gaisa temperatūrās nepieciešams pirms iedarbināšanas uzsildīt degkamerā esošo gaisu, kas tiek veikts ar elektrisku kvēlsveču palīdzību, kas atkal patērē akumulatorā uzglabāto elektroenerģiju.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit