Kampaņa "Pārsteidz ziemu!" tiek rīkota jau otro gadu un tās mērķis ir informēt autovadītājus par automašīnas sagatavošanu ziemai un veikt diagnostiku galvenajos automašīnas mezglos, kas nodrošina drošu pārvietošanos ziemas apstākļos.
Kampaņa arī šajā gadā pierādīja savu aktualitāti, kampaņas laikā pulcējot plašu apmeklētāju loku. Šā gadā kampaņā tika piedāvāts pārbaudīt riepu protektora un spiediena mērījumu, akumulatora jaudu, kā arī logu slotiņu nolietojumu.
"Dzīve ir pārsteigumu pilna. Dažkārt, ja pārsteigti tiekam mēs, var izrādīties, ka šis pārsteigums nav no patīkamajiem. Taču, ja pārsteidzam mēs paši, pozitīvas emocijas garantētas. Labākie Latvijas autoinženieri ir novērtējuši vairāk nekā 700 automašīnu gatavību ziemas sezonai. Esam pārliecināti, ka kampaņas rezultātā samazināsies gan salā neiedarbināmo spēkratu skaits, gan pārbaudīto automašīnu bremzēšanas ceļš, savukārt caur tīru vējstiklu skaidri redzēsim uz ceļa notiekošo. Redzot autovadītāju atsaucību un interesi, varam apgalvot, ka gaidāmā ziema tiks pamatīgi pārsteigta," pārliecināts ir "Getz Bros. & Co. (Latvia)" vadītājs Simons Kozlinskis.
Kā rāda dati par šī gada kampaņu, no visiem pārbaudītajiem automobiļiem 58% riepas bija ar pietiekamu protektora līmeni, kas garantē drošus braukšanas apstākļus ziemā.
Salīdzinot ar 2012. gadu, pasliktinājusies situācija pārbaudīto automašīnu akumulatoru mērījumos – ja pagājušā gadā divām trešdaļām pārbaudīto auto tie bija labā tehniskā stāvoklī, tad šogad – 10% kritums un par darba kārtībā esošiem atzīti 60% pārbaudīto akumulatoru.
Visiepriecinošākie minami pārbaudīto vējstiklu slotiņu sakarā – 70% no pārbaudītajiem auto tās bija ideālā kārtībā, garantējot gada tumšākajā periodā labu redzamību uz ceļa.
Akciju "Pārsteidz ziemu!" organizē logu slotiņu "Champion" un auto lampu "Osram" oficiālais izplatītājs Latvijā – uzņēmums "Getz Bros & Co (Latvia) Ltd." – riepu ražotājs "Bridgestone", apdrošināšanas kompānija "Seesam Insurance AS", sadarbībā ar Latvijas Autoinženieru asociāciju un interneta portālu "Delfi".