Autosportistiem šī metode ir labi pazīstama. "Left foot braking" jeb bremzēšana ar kreiso kāju pārvērš apstāšanās mehānismu vēl vienā auto stūrēšanas un kontroles ierīcē. Taču, lai šo paņēmienu liktu lietā, ir jātrenējas, bet ziemas zābakos pa abiem pedāļiem reizē var trāpīt pašā nepiemērotākajā brīdī.

Personīgais vai dienesta automobilis nav satiksmes autobuss, kas ziemā sagaida ar iesildītu un omulīgu salonu. Izņemot gadījumus, kad automašīnai ir autonomā apkure ar taimeri, salons no rīta būs auksts. Un vakarā, izlienot no gaišā biroja stāvvietas tumsā, arī. Tāds tas būs pēc stundas sporta zālē, peldbaseinā vai ezotērikas lekcijā. Līdz ar to pie stūres mēs sēžamies biezā mētelī vai jakā, un tas ir nepareizi.

Biezs apģērbs neļauj kārtīgi nospriegot drošības jostu un traucē kustībām. Lēni vagojot sniega šļuru ierastā maršrutā, tas viss daudz netraucē, turpretim ekstremālā situācijā dūnu jaka neļauj pagriezt stūri vajadzīgajā leņķī.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!