Ir skaidrs, ka tieši topošā motobraucēja attieksme un motivācija ietekmē gan mācību procesu un sadarbību ar instruktoru, gan arī tā rezultātu. Visiem ir savs redzējums par motociklistiem, tomēr pieredze rāda, ka ļoti daudz ko nosaka perspektīva. Ja esi iepazinis gan motocikla, gan auto vadītāja lomas – iejūtība, empātija un arī izpratne par otra dalībnieka vajadzībām būs pašsaprotama. Motociklisti ir mazāk aizsargātā ceļu satiksmes dalībnieku grupa, kuriem visbiežāk jārēķinās ar bīstamu situāciju prognozēšanu satiksmē.
"Iemesli, kas liek braukt ar motociklu, ir ļoti dažādi – vieniem tā ir "ķimerēšanās" ap močiem jau kopš bērnības, citi iedvesmojušies no draugiem, vai dzīvesbiedrs jau ir pievienojies motobraucēju saimei. Dažiem tas ir praktisks apsvērums – samazināt ikdienas tēriņus un izmantot priekšrocības, ko sniedz ērta pārvietošanās pa pilsētu, apbraucot sastrēgumus un izmantojot stāvēšanas priekšrocības. Jaunie motobraucēji novērtē moci arī kā fantastisku risinājumu ceļošanai. Kopumā var teikt, ka pašlaik cilvēki ļoti racionāli un apzināti izsver, kāpēc šīs tiesības ir nepieciešamas, jo braukt ar moci nav tas pats, kas tamborēt pie TV," norāda Goblins.