BMW kaisle

Nereti BMW tiek pamatīga riekšava aizspriedumu un pārmetošu skatienu, kad auto ar jau iztālēm pazīstamajām radiatoru nāsīm (tās dēvē arī par nierēm) dārdina pa ielu. Kādi ir cilvēki, kas sēžas pie dievinātā un nīstā BMW stūres, vaicājām ekspertiem no reklāmas, kognitīvo zinātņu un psihoterapijas nozares, kuri apstiprināja – ne jau mašīnas ir vainīgas pie konkrētā tēla, viss ir cilvēka galvā. Savukārt BMW oficiālā pārstāvja Latvijā mārketinga projektu vadītājs Artūrs Virbulis sarunā uzsvēra, ka šis elpu aizraujošais auto rada prieku un emocijas, tādēļ piemērots cilvēkiem, kas meklē ko vairāk par pārvietošanās līdzekli. Un, ja jau raksta sagatavošanā par šo auto zīmolu intervējām tik daudzus ekspertus, ir skaidrs, ka BMW nav nekāds parasts braucamrīks.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Nosaki "Delfi" auditorijas mīlētākos autorus "Delfi autoru balsojumā 2024"!Iepazīsties ar visiem autoriem un viņu saturu ŠEIT