Konkurence starp tūrisma operatoriem Latvijā kopumā ir ļoti laba lieta – tā liek turēt servisu augstā līmenī, regulāri pārskatīt piedāvājumu, būt radošiem, "Delfi Bizness" saka tūrisma aģentūras "Baltic Travel Group" (BTG) Darījumu nodaļas vadītāja Baiba Lūse-Pužule. Tomēr vairāki negodprātīgi darboņi met ēnu uz visu nozari.
Lūse-Pužule atzīst, ka konkurence dažkārt var novest arī pie cenu dempinga. Proti, par neadekvāti zemu cenu tiek skaisti pasniegts produkts, kas ir nekvalitatīvs. No tā cieš visa nozare, viņa piebilst.
Tāpat, pēc Lūses-Pužules teiktā, ir ļoti daudz mazu, dzīvokļos reģistrētu uzņēmumu, kuros ir pāris cilvēku, kuri gatavi strādāt par neadekvāti zemu servisa maksu.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv