Pēdējā laikā Eiropas lidostās streiki nav retums – teju ik nedēļu dzirdams par jaunām neērtībām, ar ko jārēķinās ceļotājiem, jo plāno streikot vai nu konkrētas aviokompānijas vai kādas lidostas darbinieki.
Ko darīt ceļotājam – vai apdrošinātāji šādus gadījumus uzskata par ārkārtas situāciju un atlīdzību nemaksā, vai tomēr ir situācijas, kad iespējams pretendēt uz apdrošināšanas atlīdzību, kā arī, kad pienākas kompensācija, skaidro "Delfi Bizness".
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Loading...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit