Aizvadītajā gadā "Rimi" veikalos visā Latvijā pārdoti vairāk nekā 2000 tonnu pārtikas produktu ar pēdējās dienas derīguma termiņu, informē uzņēmumā. Gada laikā pieprasījums pēc šiem produktiem palielinājies četras reizes.
Salīdzinot ar 2022. gadu, ceturtdaļa aptaujāto Baltijas valstu iedzīvotāju pārtikas produktus ar pēdējo dienu derīguma termiņu pērn izvēlējušies biežāk. 63% igauņu norāda, ka mēdz iegādāties preces ar pēdējo dienu termiņu. Latvijā šādu pieeju ikdienā piekopj 49%, bet Lietuvā – 44% iedzīvotāju.
"Pērn pieprasījums pēc pārtikas precēm ar pēdējo dienu termiņu ik mēnesi stabili auga, veicinot arī piedāvājuma paplašināšanu mūsu veikalos. Piemēram, salīdzinot ar 2023. gada janvāri, decembrī pieprasījums pēc nocenotās "Rimi" gatavotās produkcijas palielinājies sešas reizes, piena produkti pirkti piecas reizes vairāk, tāpat arī pieprasījums pēc maizes ir trīskāršojies," stāsta "Rimi Latvia" sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Bite.