"Sportland", "Ikea", "Lidl", "Kids Arena" ir vien daži šā gada piemēri, kad tirdzniecības un pakalpojumu uzņēmumi saredz attīstības perspektīvas ārpus Rīgas, atverot tur savas "pārstāvniecības". Un arī nekustamā īpašuma attīstītāji labprāt izvērtē ieguldījumu iespējas reģionos, jo tur tirdzniecības objektu cenas ir zemākas.
Taisnības labad gan jāteic, ka jauni “klasiskie” iepirkšanās centri šobrīd netop ne galvaspilsētā, ne citās lielākajās pilsētās, ko gan nevar teikt par pārtikas lielveikaliem vai “dari pats” preču tirdzniecības vietām. Toties uzlabojumus un pārmaiņas piedzīvo senāk uzbūvēti tirdzniecības objekti, kuru īpašnieki vēlas palikt šajā biznesā.
“Delfi Bizness” skaidro, kādas ir aktualitātes reģionos un biznesa un konkurences īpatnības tirdzniecības centru jomā ārpus galvaspilsētas.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv