Māra un Līga Lieplapas
Foto: Publicitātes foto

Latvijas tēju ražotāja "Plūkt" produkti ir pamanīti tiešsaistes katalogos, un aktrise Drū Berimora savā blogā izcēlusi "Plūkt" tējas kā lielisku dāvanu. Uzņēmuma dibinātājas Māra un Līga Lieplapas ir pārliecinātas, ka Latvijas un Ziemeļeiropas zāļu tēju lietošana turpinās attīstīties, radīs arvien lielāku interesi un kļūs par īpašu mūsu kultūras fenomenu pasaulē.

Intervijā Māra Lieplapa atklāj, kāds bijis uzņēmuma ceļš no idejas līdz pasaules tirgu iekarošanai.

Māra, kā jūs nonācāt pie idejas dibināt savu uzņēmumu, kas piedāvā Latvijas savvaļas augu tējas?

Mūsu uzņēmuma sākums meklējams 2017. gadā. Tolaik vēl biju studente Banku augstskolā, studēju Uzņēmējdarbību un jaunu produktu izstrādi, vēlāk ieguvu arī maģistra grādu Pakalpojumu dizainā, studējot Somijā. Jau studējot biju pārliecināta, ka vēlos radīt pati savu uzņēmumu. Gribēju nodarboties ar ražošanu, radot kaut ko tādu, kas labs gan dabai, gan cilvēkam. Studējot piedalījos dažādās apmaiņas programmās Eiropā, un man bija iespēja doties arī uz Ķīnu. Uzturoties Ķīnā, nevar neieraudzīt tējas kultūru, bet tajā pašā laikā blakus ir arī diezgan daudz tehnoloģiskās vides, piemēram, dažādi roboti, un mani ieinteresēja arī jaunuzņēmumu un inovāciju joma.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!