Kādai ASV iedzīvotājai Bellai Linai 12 gadus vecumā radās nozīmīga problēma – viņas jūrascūciņas nemitīgi aizklīda un pazuda. Šis fakts bija pamats veiksmīgam biznesam nākotnē, raksta "CNBC".
Lina savas jūrascūciņas regulāri nesa vecāku dārzā un laida pastaigāties, jo viņa uzskatīja, ka šaurajā būrītī tās jūtas slikti.
Kādā no šīm reizēm viņas jūrascūciņa Snūpijs aizbēga no dārza, taču viņa turpināja pārējās laist pastaigāties zālājā, līdz kādu dienu viņas tēvs redzēja, kā vienu no tām aiznes ērglis.
Apņēmības pilna neieslodzīt šos dzīvniekus tradicionālajā šaurajā būrī, viņa sāka zīmēt jaunu dzīvnieku mājokļu prototipus. Līna savam tētim, programmētājam, teica, ka vēlas izveidot labākus būrīšus. Tā kā vienam no viņa bijušajiem klientiem piederēja rūpnīca Ķīnā, viņš Linu ar iepazīstināja ar šīs rūpnīcas īpašnieku. Paralēli viņa krāja naudu biznesa uzsākšanai.
Lina pārkārtoja savu grafiku, lai varētu pildīt mājasdarbus skolas starpbrīžos. Viņa naktīs vēlu palika nomodā, lai pētītu un praktiski testētu produktus kopā ar savu sešu cilvēku komandu Ķīnā – ražošanas vadītāju, kas strādā rūpnīcā, un pieciem pilnas slodzes "GuineaLoft" darbiniekiem, kuri iepriekš bija sadarbojušies ar Linas tēti vai rūpnīcas vadību.
Šie seši cilvēki iegādājas, ražo, iepako un fotografē produktus, saka Lina. Viņa pati pārvalda "GuineaLoft" produktu dizainu, cenu noteikšanu, mārketingu.
2022. gada nogalē viņa pēc vairāku prototipu izvērtēšanas, sāka piedāvāt savu produkciju "Amazon" ar nosaukumu "GuineLoft". Pērn viņai šādi izdevās pārdot gandrīz 11 000 būrīšu, iekasējot vairāk nekā 410 000 ASV dolāru, kas ir vidēji 34 000 dolāru mēnesī. Kopumā trīs gadu laikā viņai izdevies jau pārdošanas apjomus kāpināt līdz 700 000 ASV dolāru, raksta "Business Insider".