Mazumtirdzniecības uzņēmumam "Lidl" Igaunijā šobrīd ir 13 veikali, tuvākajā laikā plānots atvērt vēl jaunus veikalus, taču nevienā no veikaliem nav pašapkalpošanās kases. Tagad tas mainīsies, raksta "Delfi.ee".
Kā norāda "Lidl" komunikācijas vadītāja Katrīna Sepela, uzņēmuma darbību virza klientu apmierinātība. "Lidl efektivitātes modelis ir sevi pierādījis globāli, mūsu klientu apkalpošanas sistēma ir pārbaudīta gadiem ilgi, un mēs zinām, ka, pateicoties mūsu tehnoloģijām un darbiniekiem, varam apkalpot klientus efektīvi," norādīja Sepela.
Vienlaikus viņa atzīmēja, ka uzņēmums nolēmis apmierināt klientu vēlmes, un Igaunijas veikalos plānots ieviest pašapkalpošanās kases. Pēc Sepelas teiktā, pagaidām gan ir pāragri pateikt precīzu laiku, kad pašapkalpošanās kases nonāks Igaunijas "Lidl" veikalos.
Uz jautājumu, kad Latvijā šādas kases varētu ieviest, uzņēmumā norādīja, ka "Lidl" nepārtraukti attīstās un domā par dažādiem digitalizācijas instrumentiem, tai skaitā, arī par pašapkalpošanās kasēm.
""Lidl" Latvijas veikalos jau ieviestas digitālās cenu zīmes, kā arī lojalitātes lietotne "Lidl Plus" mobilajos telefonos. Pašlaik konkrētākus datumus mūsu nākamajiem projektiem nosaukt ir pāragri," norāda uzņēmuma pārstāve Zane Neļķe.
"Delfi Bizness" jau iepriekš interesējās par uzņēmuma plāniem saistībā ar pašapkalpošanās kasu ieviešanu: Vai groziņiem Latvijas 'Lidl' veikalos sekos arī pašapkalpošanās kases