Piena pārstrādes uzņēmums "Food Union", sākoties siltajai sezonai, ieviesis 11 jaunus saldējumu veidus, informē kompānijā. Investīcijas, kas ieguldītas jauno saldējumu izstrādē, ir ap 115 tūkstošiem eiro.
Jaunie saldējumi papildina jau iecienīto zīmolu "Pols", "Tio", "Ekselence", "Jungle Pop" un "Karlsons" saldējumu klāstu.
"Vasara vairumam cilvēku un arī mums ir gaidītākais gadalaiks. Tāpēc, kā ierasts, esam tai rūpīgi gatavojušies, un rezultātā saviem pieciem lielajiem saldējuma zīmoliem radījām 11 interesantus jaunumus – ne tikai no piena un saldā krējuma, bet arī ar mazāku tauku saturu un vegāniem draudzīgus," uzsver "Food Union" saldējuma zīmolu vadītājs Ģirts Liniņš.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit