United Colors of Benetton, veikals, apģērbu veikals, mazumtirgotājs
Foto: Shutterstock

Itālijas apģērbu modes zīmola "Benetton Group" (zīmols "United Colors of Benetton") īpašnieki – Benetonu ģimene – patlaban plāno, kā mazināt pieaugošos zaudējumus, atsaucoties uz kompānijai tuvu stāvošām personām, kas nevēlējās atklāt savu vārdu, raksta "Reuters".

Plāni ietver izpilddirektora Masimo Renona atlaišanu pēc četru gadu darbības šajā amatā.

Apģērbu tirgotāju grupas zaudējumi pērn sasnieguši aptuveni 230 miljonus eiro, kas ietver arī uzņēmuma vērtības samazināšanos. Iepriekšējā gadā kompānijas zaudējumi bija 81 miljons eiro, bet ieņēmumi sasniedza vienu miljardu eiro.

"Benetton" cīnās, lai izturētu pieaugošo konkurenci, ko rada tādi ātrās modes giganti, kā, piemēram, "Zara" īpašnieks "Inditex", tādēļ ir izstrādājusi aktīvāku ražošanas un izplatīšanas modeli, lai spētu ātrāk reaģēt uz patērētāju mainīgajām gaumēm.

"Benetton" bija ikonisks zīmols 80. un 1990. gados, bet kopš tā laika ir cīnījies, lai atgūtu šo pozīciju. 2000. gadā tā ieņēma 75. vietu "Interbrand" labāko pasaules zīmolu reitingā.2012. gadā "Benetton" grupa izgāja no biržas, un tagad tā ir "Benetton" ģimenes uzņēmuma "Edizione" holdingam pilnībā piederošs meitas uzņēmums.

"Edizione" gatavojas atbalstīt apģērbu mazumtirgotāja restrukturizāciju un iepludināt uzņēmumā 260 miljonus eiro, sacīja viens no avotiem, piebilstot, ka "Edizione" īstenos ciešāku kontroli pār grupu.

Šobrīd kompānijai ir vairāk nekā 4000 veikalu visā pasaulē.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!