Dziedātāja Teilore Svifta katram fanam ļauj justies kā savam labākajam draugam. Kens Hjūzs (Ken Hughes), patērētāju uzvedības pētnieks, kurš 3. jūnijā uzstāsies vadītāju konferencē EBIT, uzskata, ka tieši šādas attiecības jāveido zīmoliem ar saviem klientiem.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Loading...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit