Fоtо: Publicitātes attēli

Pieprasījums pēc pasažieru un kravu pārvadājumiem, dažādi papildpakalpojumi, vides uzlabojumi, labāka savienojamība un efektīvākas piegādes ķēdes, tostarp militārajā jomā, produktivitātes pieaugums, sociālās vienlīdzības veicināšana ir pamatā tam, kāpēc nu jau vairāk nekā 20 miljardus eiro vērtais gadsimta projekts Baltijas valstīs "Rail Baltica" tiek uzskatīts par dzīvotspējīgu un ekonomiski pamatotu, neskatoties uz to, ka tā kopējās izmaksas astoņos gados (kopš projekta aktīvas sākšanas 2016. gadā) ir palielinājušās turpat četras reizes.

Tiesa, pašlaik publiski vairāk izskan tikai "Rail Baltica" projekta pirmās kārtas izmaksas, kas Baltijā var sasniegt 15,3 miljardus eiro; no tiem Latvijā, kā jau "Delfi Bizness" vēstīja – 6,4 miljardi eiro. Kas ir šī pirmā kārtā, vai tai pietiks naudas un kāds ir projekta ieviešanas progress Latvijā, skaidro "Delfi Bizness".

Чтобы продолжить чтение, оформите абонемент.

Пожалуйста, подождите!

Мы подбираем для вас наиболее подходящее предложение подписки...

Loading...

Предложение о подписке не отображается? Пожалуйста, отключите блокировщик рекламы или перезагрузите страницу.
В случае вопросов пишите на konts@delfi.lv

Подпишись и читай:

Читайте нас там, где удобно: Facebook Telegram Instagram !