RIX stacija, Rail Baltica, lidosta Rīga
Foto: Publicitātes attēli

Pieprasījums pēc pasažieru un kravu pārvadājumiem, dažādi papildpakalpojumi, vides uzlabojumi, labāka savienojamība un efektīvākas piegādes ķēdes, tostarp militārajā jomā, produktivitātes pieaugums, sociālās vienlīdzības veicināšana ir pamatā tam, kāpēc nu jau vairāk nekā 20 miljardus eiro vērtais gadsimta projekts Baltijas valstīs "Rail Baltica" tiek uzskatīts par dzīvotspējīgu un ekonomiski pamatotu, neskatoties uz to, ka tā kopējās izmaksas astoņos gados (kopš projekta aktīvas sākšanas 2016. gadā) ir palielinājušās turpat četras reizes.

Tiesa, pašlaik publiski vairāk izskan tikai "Rail Baltica" projekta pirmās kārtas izmaksas, kas Baltijā var sasniegt 15,3 miljardus eiro; no tiem Latvijā, kā jau "Delfi Bizness" vēstīja – 6,4 miljardi eiro. Kas ir šī pirmā kārtā, vai tai pietiks naudas un kāds ir projekta ieviešanas progress Latvijā, skaidro "Delfi Bizness".

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!