pasažieris, taksometrs, auto, drošības josta
Foto: Pixabay

Prasības, lai reģistrētos pasažieru pārvadāšanas pakalpojuma sniegšanai Latvijā, administratīvo prasību dēļ ik mēnesi nevar izpildīt 40% no reģistrācijas procesu uzsākušajām personām, kas tādējādi tiek pakļautas riskam iesaistīties ēnu ekonomikā, informē kopbraukšanas platforma "Bolt".

Līdz ar nepietiekamu licencētu vadītāju un transportlīdzekļu skaitu, Latvijā vidējā cena par vienu braucienu esot augstākā Baltijā. Savukārt kopējais taksometru braucienu skaits Rīgā ir attiecīgi par 29% un 26% zemāks nekā Tallinā un Viļņā.

"Bolt" vadītāja Latvijā Kristīne Bezerra-Kjerulfa norāda, ka Latvijas taksometru nozare šobrīd atrodas ļoti nepateicīgā situācijā, jo vadītājiem tiekot likti dažādi birokrātiskie šķēršļi, kas liedz legāli uzsākt pasažieru pārvadājumus.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!