Foto: LETA

Dienvidvelsas iedzīvotājs Endrjū Gors savā 47. dzimšanas dienā kopā ar sievu Viktoriju un vēl 10 draugiem un ģimenes locekļiem bija plānojis nedēļu pavadīt Spānijas pilsētā Kosta Bravā, taču ceļojums neizvērsās gluži, kā gaidīts, raksta "Business Insider".

Pēc negaidīta sajukuma Bristoles lidostā pāris no Dienvidvelsas tika iesēdināts nepareizajā "Ryanair" lidmašīnā un aizlidoja tālu prom no ģimenes un draugiem. Neskatoties uz to, ka viņiem bija iekāpšanas kartes, kurās norādīts, ka viņu galamērķis ir Barselona, ​​viņi aizlidoja uz Lietuvas Kauņas lidostu.

Endrjū ir invalīds, bet Viktorijai ir autisms, tādēļ viņi Bristoles lidostā bija rezervējuši īpašu asistentu palīdzību un ieradās savlaicīgi.

"Mēs daudzkārt esam lidojuši un vienmēr saņēmuši īpašu palīdzību, tāpēc mums šis pakalpojums nebija jaunums," sacīja Viktorija. "Mikroautobuss lidostā mūs aizveda uz "Ryanair" lidmašīnu, kur apkalpe pārbaudīja mūsu iekāpšanas karti un ielaida mūs lidmašīnā," viņa stāsta medijam.

Pārim bija iedalītas atsevišķas sēdvietas. Gora, uzskatot, ka viņa atradās lidmašīnā, kas drīz izlido uz Barselonu, vaicājusi stjuartei, vai viņa varētu sēdēt kopā ar vīru, jo viņai ir bail no lidošanas.

"Stjuarte vēlreiz pārbaudīja mūsu iekāpšanas karti un atļāva apsēsties kopā otrajā rindā," viņa stāsta.

"Mēs neredzējām, kā mūsu ģimene iekāpj, tāpēc jautājām, vai viņi ir lidmašīnā, un mums tika atbildēts, ka ir," sacīja Gora.

"Pēc izlidošanas mēs iedzērām pāris dzērienu un aizmigām, jo bijām agri cēlušies," sacīja Gora. "Kad mēs nolaidāmies lidostā, bija pilnīgi skaidrs, ka esam Lietuvā."

Viņi par šo faktu informēja apkalpi, un, pēc Goras teiktā, pilots bija "nikns", kad uzzināja par notikušo. Viņš uzdeva darbiniekiem nodrošināt pāra aprūpi un tālāku transportēšanu.

Tā kā tiešo lidojumu no Kauņas uz Barselonu nav, kompānijas darbinieki tos rezervēja nākamās dienas lidojumam no Rīgas. Viņiem tika piešķirta arī viesnīca un taksometrs, kas viņus nogādāja lidostā.

"Mēs sadarbojamies ar saviem biznesa partneriem, lai izmeklētu šo incidentu. Pirms iekāpšanas lidmašīnā aviosabiedrībai vai viņu apkalpošanas uz zemes aģentam ir jāpārbauda visu klientu ceļošanas dokumenti. Bristoles lidosta, saņemot šo informāciju, ir sadarbojusies ar aviokompānijas pakalpojumu sniedzēju un īpašās palīdzības sniedzēju, lai izmeklētu apstākļus un ieviestu uzlabojumus nākotnei," teikts lidostas paziņojumā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!