burgers, pusdienas
Foto: Shutterstock

Patērētāju vēlme ietaupīt, meklēt ko veselīgāku, kā arī street-food jeb ielu ēdiena kultūras attīstība aizvilinājusi daļu starptautisko ātrās ēdināšanas gigantu klientu pie citiem – lokālākiem un mazākiem – ēdinātājiem. Tas pasliktinājis globālo milžu pozīcijas un liek tiem meklēt jaunus veidus klientu piesaistīšanai.

""McDonald’s" "Big Mac" un kartupeļi frī vairs nav tik pievilcīgi patērētājiem ar zemākiem ienākumiem, kā tas bija kādreiz, kad šīs maltītes bija lētas. Tādēļ gan "McDonald’s, gan citi starptautiskie ātrās ēdināšanas giganti cīnās ar citām kompānijām par klientiem ar zemākiem ienākumiem, kurus joprojām biedē inflācija," raksta "CNBC".

Lai atgūtu klientus, katrs dara, ko nu spēj – vieni cenšas piedāvāt kompleksu maltīti par izdevīgāku cenu, kamēr citi gatavi ieguldīt vairākus miljardus ASV dolāru, lai atjaunotu restorānu izskatu un tādējādi vairotu to pievilcību.

"Delfi Bizness" skaidro, ar kādiem izaicinājumiem pasaulē, tostarp ASV, saskaras tādi uzņēmumi kā "McDonald's" un "Burger King", kā arī kādi ir to plāni Latvijā.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Nosaki "Delfi" auditorijas mīlētākos autorus "Delfi autoru balsojumā 2024"!Iepazīsties ar visiem autoriem un viņu saturu ŠEIT