"Delfi" redakcijā vērsās kāda lasītāja, kura, izmantojot aplikāciju "Mobillly", iegādājās mēneša abonementu stāvvietai, taču aizbraucot uz to, izrādījās, ka brīvu vietu nav. Stāvvietas apsaimniekotājs sacīja, ka tā ir normāla prakse, jo stāvvieta "tiek uzskatīta par atvērtu – neviens negarantē, ka vieta būs". Kā tas ir iespējams? Kāpēc pārdot mēneša abonementu, ja nav garantijas, ka būs vieta? Kas ir "atvērta stāvvieta"? Un ko saka "Mobilly", caur kuru tika veikta stāvvietas apmaksa?
"Es nesūdzos. Es neesmu no tiem, kam vajag stāvvietu tieši pie ieejas. Bet tajā dienā lija lietus, es biju nogurusi, un mašīnā bija smagi iepirkumu maisi. Es nolēmu uz nakti atstāt mašīnu maksas stāvvietā pagalmā. Atvēru "Mobilly", lai samaksātu, un ar pārsteigumu pamanīju, ka uz šo stāvvietu tiek pārdots 30 dienu abonements. Maksā 30 eiro. Lieliski, nodomāju, un iegādājos. Mani gan nedaudz samulsināja, kā operators aprēķina, cik mašīnu šeit var novietot, jo vietas nav skaidri norobežotas. "Nu, droši vien viņi kaut kā regulē šo jautājumu," nodomāja lasītāja un devās mājās.
Viņas prieks par stāvvietu pagalmā gan izrādījās neilgs. Nākamajā dienā, atgriežoties no darba, viņa atklāja, ka brīvu vietu stāvvietā nav.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv