"Stockmann" aksesuāru nodaļas atklāšana - 3
Foto: Publicitātes foto

"Stockmann" Baltijas veikalu apgrozījums šogad pirmajā pusgadā bija 35,3 miljoni eiro, kas ir mazāk nekā pagājušā gada attiecīgākā periodā, kad tas bija 35,8 miljoni eiro, liecina "Nasdaq" Helsinku biržā publiskotais Somijas mazumtirgotāja "Lindex" pārskats.

Baltijas valstu segmenta ieņēmumi veidoja 25% no visa "Stockmann" apgrozījuma.

Visu "Stockmann" veikalu apgrozījums 2024. gada pirmajā pusgadā bija 144,1 miljons eiro salīdzinājumā ar 147,8 miljoniem eiro šajā laika periodā pirms gada.

Tiešsaistes veikala apgrozījums veidoja 13,1% no kopējā "Stockmann" apgrozījuma, kas ir par 0,9 procentpunktiem vairāk nekā attiecīgajā periodā gadu iepriekš. Apgrozījums internetā šogad pirmajā pusgadā salīdzinājumā ar pagājušā gada pirmo pusgadu pieaudzis par 4,7%.

"Stockmann" bruto peļņa pirmajā pusgadā samazinājās par 0,6 miljoniem eiro, līdz 62,9 miljoniem eiro, kas saistāms ar pārdošanas ieņēmumu kritumu.

Šogad otrajā ceturksnī "Stockmann" apgrozījums pieauga līdz 81,9 miljoniem eiro salīdzinājumā ar 75,8 miljoniem eiro pērn otrajā ceturksnī. Baltijas valstīs mazumtirgotāja apgrozījums attiecīgajā periodā bija 18,7 miljoni eiro salīdzinājumā ar 16,7 miljoniem eiro pirms gada. Otrajā ceturksnī tiešsaistes veikala ieņēmumi veidoja 15,3% apgrozījuma, kamēr pirms gada tiešsaistes tirdzniecības īpatsvars bija 13,3%.

"Stockmann" pārskatā norādīts, ka ieņēmumu pieaugumu otrajā ceturksnī veicināja kampaņas "Trakās dienas" rīkošana aprīlī, lai gan iepriekšējā gadā tā daļēji notika martā. Turklāt kampaņas rezultāti šogad bija labāki nekā pērn.

Bruto peļņa otrajā ceturksnī bija 36,3 miljoni eiro pretstatā 33,9 miljoniem eiro pērn otrajā ceturksnī.

Savukārt visas "Lindex Group", kurā ietilpst zīmoli "Stockmann" un "Lindex", apgrozījums šogad pirmajā pusgadā bija 444,4 miljoni eiro, kas ir par 1,3% mazāk nekā pirmajā pusgadā pērn. Aplūkotajā periodā koncerns strādāja ar 8,4 miljonu eiro zaudējumiem salīdzinājumā ar 33,3 miljonu eiro peļņu pagājušā gada pirmajā pusgadā. Uzņēmums peļņas kritumu skaidro ar pamatdarbības peļņas samazinājumu un lielākiem nodokļu maksājumiem.

Jūnija beigās "Stockmann" bija astoņi universālveikali un viens tiešsaistes veikals. Helsinkos ir divi "Stockmann" veikali, bet Vantā, Espo, Turku, Tamperē, Rīgā un Tallinā ir pa vienam veikalam. Tiešsaistes veikals apkalpo pircējus Somijā, Igaunijā un Latvijā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!