Latvijas starptautisko autopārvadātāju pārstāvji pieprasa turpināt izsniegt atļaujas kravu pārvadājumiem uz Krieviju. Viņi apgalvo, ka pretējā gadījumā tas būs trieciens biznesam un ieguvums lietuviešiem. "Delfi" aprunājās ar nozares pārstāvjiem, kā arī lūdza situācijas skaidrojumu gan Satiksmes ministrijā, gan Autotransporta direkcijā (ATD).
"Es saprastu, ja lēmums nesadarboties ar agresorvalsti attiektos uz visiem. Aizvērtu visas robežas un viss. Bet tā nenotiek. Mēs strādājam strikti likuma rāmjos. Tagad mūsu kravas pāries pie lietuviešiem – viņi jau sit plaukstas... Proti, pie mums "piebeidz" tieši savējos. Un to es nesaprotu," sašutis saka viens no autopārvadātājiem, uzņēmuma "TSL Logistic" vadītājs Arkādijs Praiss.
Satiksmes ministrijas pārstāvji jau kuro gadu uzstājīgi iesaka visiem loģistikas nozares dalībniekiem mainīt virzienu uz rietumiem – tas ir drošāk gan valstij, gan pašiem braucējiem. Oficiālie dati liecina, ka uz Krieviju šobrīd strādā mazāk nekā ceturtdaļa starptautisko autopārvadājumu tirgus spēlētāju Latvijā.
Kā apgalvo profesionālās asociācijas "Latvijas Auto" valdes loceklis Aleksandrs Čerkasovs, austrumu virziena pilnīga slēgšana sāpīgi trāpītu visai nozarei, kurā iesaistīti ap simts tūkstošiem cilvēku. Trieciens skartu arī tos, kas strādā uz rietumiem.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv